Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Αυγούστου 2022

Μεγάλη Σαρακοστή...


Μεγάλη Σαρακοστή.
Πέντε χρόνια πριν.
Ανέβηκα στο μοναστήρι του Αγίου Παντελεήμωνος για εξομολόγηση.
Γέροντας Φίλιππος Αβραμίδης.
Θεωρούνταν από κάποιους πολύ αυστηρός.
- Αυτός είναι καλόγερος.
Πήγαιναν σε άλλους πνευματικούς.

Αφού είπα τα τετριμμένα μου τον ρώτησα για τους νέους.

- Η Εκκλησία του λέω είναι πολύ αυστηρή μαζί τους.

Μου απαντάει :

- Κοίταξε, χθες ήρθε για εξομολόγηση μια κοπέλα που είναι πνευματικό μου παιδί από μικρό κοριτσάκι.
Πέρασε στο πανεπιστήμιο, το τέλειωσε, και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη.
Έκανε σχέση με ένα παλληκάρι και ζουν μαζί.
Αραιά και που ερχόταν και εξομολογούνταν τα τελευταία χρόνια.
Γέροντα μου λέει, έχω να κοινωνήσω τόσα χρόνια νηστεύω και δεν κοινωνάω. Άρχισε να κλαίει με λυγμούς. 
Της είπα να κοινωνήσει το Πάσχα.
Πιστεύω ότι δεν έκανα λάθος.
Ο Θεός θα με κρίνει.

Μιχάλης Μάλαμας 

Δεν υπάρχουν σχόλια: