Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

Μια οικογένεια βρήκε την ηρεμία. Διά πρεσβειών του Ευσεβή Γεροντιου του διά Χριστόν Σαλό.

 



 Μια οικογένεια βρήκε την ηρεμία


 Μια οικογένεια νεαρών είχε πολύ έντονους καβγάδες.  Στη μέση ήταν τρία παιδιά.  Με παίρνει τηλέφωνο η γυναίκα μου και μου λέει ότι ο άντρας της έφτιαξε τις βαλίτσες του και θα φύγει, αλλά δεν ξέρει πώς να το πει στο αγόρι, που ήταν αρκετά μεγάλο και καταλάβαινε τα πάντα.

 Τους είπα να προσευχηθούν στον Ευσεβή.


Παράλληλα διαβάζω τον Ακάθιστο του Ευσεβή.  Επικοινωνήσαμε με μηνύματα και μου είπε ότι οι αποσκευές ήταν ακόμα στην πόρτα.  Δίδαξα τη νεαρή να πάει να ζητήσει συγχώρεση από τον άντρα της, ακόμα κι αν δεν είναι ένοχη, και την προέτρεψα να προσευχηθεί στον Ευσεβή.  Μετά από περίπου τέσσερις μέρες, μου έστειλε μήνυμα ότι ο άντρας της είχε ξεπακετάρει τις αποσκευές του.

 Δόξα στον Θεό που χάρη στις προσευχές στο Ευσεβή Γερόντιο στον οποίο προσευχήθηκαν και η ίδια και η μητέρα της, βρήκε γαλήνη αυτή η οικογένεια.  Αφού ήταν και γνωστοί μου, υπέφερα κι εγώ για αυτούς από αυτόν τον πειρασμό.


 Μονή Συμεών,

 Μονή Paltin, Petru Vodă

Δεν υπάρχουν σχόλια: