Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

Ευχαριστώ τον ευσεβή Γεροντιο που ελέησε. εμένα, την αμαρτωλή.


Μαρτυρία για τον αιδεσιμότατο Gherontie από την Tismana
 «Ο Άγιος Ευσεβής Γερόντιος μου έδωσε υπηρεσίες»

 Αγαπητοί χριστιανοί αδελφοί,
 Αγαπημένες εν Χριστώ αδελφές,
 Δόξα στον Κύριο!
 Θέλω να δώσω μαρτυρία για τη βοήθεια που έλαβε από τον Άγιο Ευσεβή Γερόντιο, τον τρελό για τον Χριστό.  Είμαι 42 ετών, γυναίκα και 3 μικρά παιδιά.  Είμαι από την πόλη Ramnicu Valcea.
 Αναφέρω ότι άκουσα για πρώτη φορά για τον Σεβασμιώτατο Gherontie το φθινόπωρο του 2020. Επισκεπτόμουν το μοναστήρι Dintr-un Lemn (κομητεία Valcea).  Είχα έρθει για μια φίλη, της οποίας η μητέρα ήταν άρρωστη (έμενε κοντά στο μοναστήρι), και έπρεπε να βρω ένα άτομο να τη βοηθήσει μόνιμα, στο σπίτι.  Μίλησα με μια μάνα, μετά λέξη προς λέξη, απαλλάχτηκα και από τα προσωπικά μου προβλήματα (έψαχνα για δουλειά).  Η μητέρα μου ανέφερε τότε, για τη γρήγορη βοήθεια που πρόσφερε ο Σεβάσμιος Gherontie σε όσους έρχονται να προσκυνήσουν στον τάφο του Αγίου στη Μονή Tismana.  Φαινόταν ότι τρέφει μεγάλη ευλάβεια για αυτόν τον νέο Άγιο, για τον οποίο δεν ήξερα τίποτα.  Έφυγα, αλλά ξέχασα αυτή τη συζήτηση.
 Δεν κατάφερα να φτάσω στον τάφο του σεβαστού Gherontie παρά την 1η Απριλίου 2023.
 Η μητέρα μου έφτασε στον σεβαστό Γερόντιο το 2022 και μου έφερε έναν Ακάθιστο του Αγίου Γεροντιου, αρχίζοντας να το διαβάζω από καιρό σε καιρό.  Ακόμα δεν είχα βρει μια σταθερή δουλειά.
 Η μητέρα μου άρχισε να προσεύχεται συχνά στον Σεβάσμιο Gherontie, και διάβασα στο Διαδίκτυο για τα πρόσφατα θαύματα. Άρχισα να διαβάζω πιο συχνά τον Ακάθιστο και η μητέρα μου είδε χθες το βράδυ ένα όνειρο από τόν σεβάσμιο Γεροντιο  που της είπε να ηρεμήσει, γιατί σύντομα θα βρω δουλειά.
 Το απόγευμα της 1ης Απριλίου 2023, όντας σε κατάσταση αναταραχής και αναστάτωσης στην οικογένεια, αποφάσισα να πάω στον τάφο του Σεβασμιωτάτου Gherontie.  Μπήκα στο αυτοκίνητο και πήγα μόνος μου στον Άγιο, που φαινόταν να με καλούσε.  Πήρα μόνο τον πατέρα μου, που μένει στη διαδρομή για το Μοναστήρι Τισμάνα.
 Έφτασα γύρω στις 20:00, όταν είχε σχεδόν νυχτώσει.  Πήγα στον τάφο και άρχισα να κλαίω και να προσεύχομαι.  Στο μεταξύ εμφανίστηκε μια γυναίκα που μας χάρισε καραμέλες και αρκετά βιβλία και Ακάθιστος με τον Άγιο, λέγοντάς μας αρκετές εξομολογήσεις όσων έρχονται στον τάφο.
 Ένιωσα μια απερίγραπτη σιωπή και μετά έφυγα, σαν να πετούσα, προς το σπίτι.  Ήταν Σάββατο.
  Δευτέρα 3 Απριλίου έφερε την ηρεμία που έψαχνα, μετά από σχεδόν 3 χρόνια μακροχρόνιων αναζητήσεων και αναταραχών, λόγω έλλειψης μόνιμου εισοδήματος (μισθού).  Έκανα αίτηση για δουλειά στο Διαδίκτυο, και μετά από μόλις 1 ώρα έλαβα μια κλήση από τον μελλοντικό εργοδότη, ο οποίος είναι στην Ελλάδα.
 Έτσι βρήκα την εποχική εργασία, στον τουρισμό, να είναι το πεδίο ειδίκευσής μου.  Θα επιστρέψω για να ευχαριστήσω τον Άγιο, μόλις επιστρέψω στη Ρουμανία.
 Ευχαριστώ τον ευσεβή Γεροντιο που ελέησε εμένα, την αμαρτωλή.
 Lucian M. (Κέρκυρα, Ελλάδα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: