Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΑΠΌ ΤΌΝ ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΌ ΓΕΡΟΝΤΙΟ.

 


Ήταν ένα απόγευμα  αρκετά αργά, και παρατήρησα ότι είχα προβλήματα με την εγκατάσταση στο μπάνιο (μένω στο ισόγειο), πανικοβλήθηκα, τι κάνω μόνος μου, ήμουν ήρθαν κάποιοι γείτονες, κάποιος μου έδωσε έναν αριθμό τηλεφώνου για να καλέσω έναν εγκαταστάτη.  Τηλεφώνησα, έρχονται δύο κύριοι, κοιτάζουν και μου λένε ότι χωρίς 1000 λέι δεν μπορούν να ξεκινήσουν.  Όταν είδα ότι είχα προβλήματα σε ένα από αυτά, προσευχήθηκα στον Σεβάσμιο Γερόντιο, πιστεύω και είμαι σίγουρος ότι ήταν δίπλα μου τότε, σχεδόν τον ένιωσα κοντά.  Έμεινα έκπληκτος όταν άκουσα πόσα μου ζήτησε, για κάποιους θα ήταν λίγα, αλλά για τη σύνταξή μου ήταν αρκετά.  Έκλαψα πολύ εκείνο το βράδυ με τον ακάθιστο του Αγίου Γερόντιου στο χέρι, ζητώντας του βοήθεια.  Όταν ήρθε το πρωί παίρνω τηλέφωνο έναν γνωστό και του λέω, μου λέει να κλείσω να δω τι μπορώ να κάνω, σε μισή ώρα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι θα έρθει κάποιος να του πει περί τίνος πρόκειται και του λέω. ποσο να τους δωσω?  και μου απαντάει η κυρία, τίποτα, κυρία, τίποτα.  Δεν μπορούσα να το πιστέψω.  Από 1000 λέι στο τίποτα είναι διαφορά.  Τράβηξα την φωτογραφία του σεβασμιου Γεροντιου και με δάκρυα στα μάτια τον ευχαρίστησα, ξέρω ότι εσύ ήσουν αυτός που με βοήθησε φίλε μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: