Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΚΡΊΣΗ.



▪️ «Στην Τελευταία Κρίση του Θεού, στο άκτιστο φως της Αλήθειας, θα εμφανιστεί όλο το κακό που δεν προσέξαμε ή απλά δεν θέλαμε να προσέξουμε στον εαυτό μας.  Όπως μου είπε κάποτε ένας αδερφός μου ενώ τον εξομολογούσα: «Είδα ξαφνικά ότι θα γινόταν μια Τελευταία Κρίση και σε αυτήν θα μου έδειχναν έναν άνθρωπο που δεν είχα γνωρίσει ποτέ πριν.  Και θα είμαι εγώ…»

 ☦️ Ηγούμενος Νεκτάριος Μορόζοφ

 

 📜 "Δεν υπάρχει τίποτα κρυφό που δεν θα ανακαλυφθεί, και τίποτα μυστικό που δεν θα γίνει γνωστό... μην φοβάστε αυτούς που σκοτώνουν το σώμα και μετά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο.  Αλλά θα σας δείξω ποιον πρέπει να φοβάστε: Να φοβάστε Αυτόν, που αφού σκοτώσει έχει τη δύναμη να ρίξει στη Γέεννα.  ναι, σας λέω, να τον φοβάστε» (Λκ. 12:2, 4-5).


Δεν υπάρχουν σχόλια: