Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΣΤΟΝ ΣΟΎΠΕΡ ΜΆΡΚΕΤ. ΕΥΣΕΒΉΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΟΣ.





Δούλευα στο Lidl και ένα βράδυ, αφού παρέδωσα το συρτάρι μετρητών, μια συνάδελφος μου είπε να περιμένω να τα μετρήσει. Όταν τους μέτρησε για πρώτη φορά, είδε ότι ήταν στο κόκκινο με 250-260 λέι. Με πήρε τηλέφωνο και με ρώτησε τι έγινε. Έμεινα έκπληκτος και της είπα ότι δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε, ότι ήμουν πολύ προσεκτικός. Μου είπε ότι ήθελε να τους μετρήσουμε μαζί άλλη μια φορά. Την προηγούμενη μέρα, είχα πάει στο μοναστήρι Petru Vodă και είχα λάβει ένα βιβλίο με μαρτυρίες για τον Σεβασμιο Γερόντιο.Το είχα διαβάσει στο μίνι λεωφορείο στο δρόμο για το σπίτι και πραγματικά θαύμασα με τα θαύματα που είχε κάνει.

Όταν η συνάδελφος μου είπε ότι θέλει να μετρήσουμε τα λεφτά άλλη μια φορά, φώναξα με όλη μου την ψυχή στον Ευσεβή Τη δεύτερη φορά βγήκα κι εγώ στα κόκκινα, με το ίδιο ποσό. Ο συνάδελφος μου είπε να πάω στο ταμείο, να ελέγξω αν δεν έπεσαν στο πάτωμά μου ή να θυμηθώ αν έκανα κάποια ανταλλαγή με κάποιον συνάδελφο. Πήγα να δω, έφυγα κιόλας από το γραφείο. Ανησυχούσα πολύ, γιατί έπρεπε να βάλω τα χρήματα που μου έλειπαν και τα μόνα αποθέματα ήταν για την πληρωμή του ενοικίου και για τα άλλα έξοδα.

Σκεφτόμουν μόνο τον Σεβάσμιο όταν άκουσα τη συνάδελφό μου, που με καλεί να σταματήσω να πηγαίνω, ότι μέτρησε άλλη μια φορά τα χρήματα και αυτή τη φορά βγήκαν. Έμεινε έκπληκτη και μου είπε ότι δεν ήξερε τι συνέβη, αλλά ήταν όλα τα λεφτά. Του είπα ότι δεν ήθελα να της βάλει τα χρήματα, αλλά εκείνος επέμενε να τα μετρήσει και ήταν όλο το ποσό. Είμαι πεπεισμένος ότι ήταν η παρέμβαση του Ευσεβους.Δεν ξέρω πώς το έκανε, αλλά αυτό νιώθω!

Αδελφή Paraschiva,
Μονή Paltin, Petru Vodă


Δεν υπάρχουν σχόλια: