Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

ΆΓΙΟΣ ΠΟΡΦΎΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΒΆΣΜΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΟΣ.


Θέλω επίσης να πω για την εμπειρία μου με το Pious Gherontie, η οποία ήταν καταπληκτική.  «Πρωτοφανές» είναι μια λέξη που δεν μπορεί να περιγράψει την ευτυχία και την ευγνωμοσύνη μου για εκείνον.  Η πρώτη φορά που έμαθα για τον Άγιο ήταν όταν πήγα στο μοναστήρι Hurezi στο Romani, στην επαρχία Vâlcea (από εκεί κατάγομαι).  

Και εκείνη την ώρα είχα κάποιες πολύ κακές διαθέσεις (φόβος, ήθελα να κλάψω, η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά και δεν μπορούσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου).  Ρώτησα μια καλόγρια στο θρησκευτικό μαγαζί για συμβουλές, και μου είπε για τόν ευσεβή Γεροντιο.Μετά ήρθε η μητέρα της  που μου είπε πώς τον γνώρισε κατά τη διάρκεια της ζωής της και τη βοήθησε να ξεφύγει από τον θάνατο συν κάποια αρρώστια (δεν ξέρω με σιγουριά τι είπε), και η θεία έψαχνε τον τόμο 5 και τόν ακάθιστο στο που μετά μου τα πρόσφερε.  Στο δρόμο από την αρχή, αυτός ο τόμος μου έγινε σαν εμμονή και το βράδυ κοιμόμουν με αυτόν στο κεφάλι συν τον ακάθιστο.  Μόλις μια μέρα πριν από τα γενέθλιά μου, έμαθα για τον σεβασμιο που σημαίνει τη δεύτερη μέρα του Αγίου Πάσχα 2023, και στα γενέθλιά μου έγινε πραγματικότητα η επιθυμία μου να φτάσω σε ένα μέρος που λαχταρούσα (αυτό σημαίνει την τρίτη μέρα του Αγίου Πάσχα) τον Απρίλιο 17, 2023. Σχεδόν 2 μήνες μετά, έφτασα κι εγώ στον τάφο του Ευσεβούς (9 Ιουνίου 2023), αιφνιδιασμένος.  Εκεί ρώτησα μια μητέρα από το πάνγκαρι αν όλα όσα λέγονται για αυτόν ήταν αλήθεια, και επιβεβαίωσε από την καρδιά της ότι ήταν.  🥰 Εκεί βρήκα και τον τόμο 3 με μαρτυρίες και αγόρασα ένα άλλο βιβλίο με μαρτυρίες για μια ένα άλλο άγιο Αγία που ονομάζεται Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης .  Το θεώρησα κάπως δεδομένο γιατί είπα να δοκιμάσω και άλλα τέτοια βιβλία γιατί μου άρεσε ο 5ος τόμος τού ευσεβούς και λίγο καιρό πριν φτάσω στο μοναστήρι της Tismana είχα διαβάσει μια παράγραφο που συνέκρινε τον ευσεβή με τον πατέρα Πορφύριο Καυσοκαλυβίτη. Έτσι, η ομοίωση του Σεβασμιωτάτου στον τόμο 5 ήταν ακόμη και αυτή του πατέρα Πορφυρίου και ακόμη και το βιβλίο του για τις μαρτυρίες το πήρα χωρίς να το καταλάβω.  Τον Ευσεβή Βοηθό τον έχω δει πολλές φορές και εξεπλάγην εντελώς όταν είδα πόσο αγαπητός είναι.  Είχα και όνειρα με αυτόν όπου του ζήτησα να μου εμφανιστεί και με άκουσε μερικές φορές. Το θέμα είναι ότι ακόμα και τώρα αντιμετωπίζω καταστάσεις άγχους, φόβου, ανησυχίας, κλάματος, πολύ δυνατούς καρδιακούς παλμούς εξαιτίας κάποιων πολύ δυσάρεστων καταστάσεων από το παρελθόν και που βλέπω να συνεχίζουν να εμφανίζονται στο παρόν.  Ελπίζω μια μέρα να ανακτήσω την ηρεμία και την εσωτερική μου γαλήνη, να απαλλαγώ από τις συνθήκες που αντιμετωπίζω τόσα χρόνια και να είναι κοντά μου ο Θεός κάθε φορά που τον χρειάζομαι στη ζωή μου.  Καθώς έχει κάνει τόσα πολλά θαύματα για άλλους, ελπίζω να μπορέσει να με βοηθήσει και σε αυτό το άγχος, και επίσης εύχομαι πολύ να φτάσω στον Τισμάνα ξανά στον τάφο του.  Είναι το μόνο μέρος που θα ήθελα να μείνω για πάντα και να νιώσω κοντά.  Οι εικόνες  είναι από τις 9 Ιουνίου 2023 όταν έφτασα στον τάφο του Αγίου για πρώτη φορά.   Θα ήμουν εξαιρετικά χαρούμενος αν υπήρχαν περισσότερα άτομα σε αυτή την ομάδα να προσευχηθούν στον Ευσεβή και να απαλλαγώ από αυτές τις συνθήκες που αντιμετωπίζω τόσα χρόνια.  Ο Θεός να είναι μαζί μας σε κάθε δυσκολία της ζωής!  Ο ευσεβής είσαι η μόνη μου ελπίδα και η μόνη βάση γιατί αλλιώς νιώθω ότι όλοι είναι εναντίον μου!

Cuvioase Gherontie, 




Δεν υπάρχουν σχόλια: