Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ο φύλακας άγγελος μας προστατεύει!!!



Ο φύλακας άγγελος μας προστατεύει

 – Gheronda, ο Φύλακας Άγγελος μας βοηθά πάντα;

 – Από εμάς εξαρτάται πόσο μεγάλη θα είναι η βοήθειά του.  Αν πατήσουμε λίγο σε σκληρό έδαφος, ίσως πατήσει και ο Άγγελος και μας σώσει από κάποιον κίνδυνο.  Αν κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε, τότε ο Άγγελος θα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει.  Πολλά θαύματα έγιναν με τη βοήθεια των Αγγέλων.  Έτυχε κάποιοι νέοι να σωθούν σε μια στιγμή από ποιος ξέρει τι αμαρτία.

 Τι δύναμη έχει ένας Άγγελος!  Βοηθάει ακόμα και στη σιωπή του.  Κάποτε ήμουν σε μια απελπιστική κατάσταση.  Από τη στεναχώρια, ένιωσα σαν κάποιος να με χτυπούσε με καλέμι για να μου σπάσει το μέτωπο.  Τα μάτια μου σχεδόν βγήκαν από τις κόγχες τους.  Πονούσε ιδιαίτερα το δεξί μου μάτι.  Πόνος, πόνος αφόρητος!  Στριφογύριζα σαν κουκλοπαίκτης, στριφογύριζα από τον πόνο.  Δεν ήξερα τι να κάνω.  Προσευχήθηκα και ζήτησα από τον Θεό να βρει μια διέξοδο από αυτή την κατάσταση.  Και ξαφνικά βλέπω τον Φύλακα Άγγελο μου στον δεξί μου ώμο.  Ήταν σαν δώδεκα χρονών.  Είχε ένα όμορφο στρογγυλό πρόσωπο με μικρά στρογγυλά μάτια.  Τι πρόσωπο!  Έλαμπε!  Η παρουσία του και μόνο έδιωξε τον πόνο μου και όλα.  ο πόνος μου εξαφανίστηκε όχι από χαρά, αλλά από τη θεία Χάρη.  Η χαρά δεν διώχνει τον πόνο.  Εισαι χαρούμενος αλλά έχεις και τον πόνο ταυτόχρονα.  Μα η θεία Χάρη!  Μεγάλη προσφορά!  Δεν μπορεί να περιγραφεί.  «Αν είναι έτσι, είπα, τότε χτυπήστε με στο κεφάλι όχι με τη σμίλη, αλλά με τη βαριοπούλα!».  Ακόμα και για αυτό και μόνο αξίζει να σπάσω το κεφάλι μου.  Μετά από αυτό βρέθηκε η λύση που ανθρωπίνως δεν υπήρχε.

 - Σου μίλησε, Γέροντα;

 - Όχι, απλά με κοίταξε.

 – Γέροντα όταν βλέπεις τον Άγγελο, βλέπεις το πρόσωπό του, αλλά πώς είναι στην πραγματικότητα;  Το βλέπεις να έχει ύλη;

 - Είναι κάτι πολύ λεπτό... Ας μην ξεχνάμε ποτέ ότι ο Φύλακας Άγγελός μας είναι πάντα αόρατος δίπλα μας, μας φυλάει και μας προσέχει.  Αλλά πρέπει επίσης να προσέχουμε τη ζωή μας και να μην αμαρτάμε.

 Απόσπασμα από το Περί προσευχής - Άγιος Παισιος ο Αγιορείτης., εκδ. Ευαγγελισμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: