Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Γέροντας Φιλόθεος Καρακάλλου μας λέγει πως ανέλαβε την ηγεμονία στην Ιερά Μονή.......


Ο Γέροντας Φιλόθεος Καρακάλλου μας λέγει πως ανέλαβε την ηγεμονία στην Ιερά Μονή.......

« Παιδί μου πήγαινε να αναλάβεις 
το μοναστήρι της Μονής Καρακάλλου », 
μου είχε πει ο μακαριστός Γέρων Εφραίμ 
εν έτη 1981.

« Δεν μπορώ γέροντα,είμαι αδύναμος να αναλάβω μια τέτοια σημαντική διακονία», απάντησα .

«Παιδί μου κάνε υπακοή και πήγαινε», μου είπε με το ταπεινό βλέμμα του να μιλά στην καρδιά μου.

Έτσι αναβίωσε η Μονή Καρακάλλου, μετά τις διοικητικές περιπέτειες που είχε περάσει και σήμερα αποτελεί υπόδειγμα μοναχισμού και οργάνωσης Μονής με ένα γέροντα που καθοδηγεί πολλούς Αγιορείτες πατέρες οι οποίοι υποκλίνονται στο πνευματικό ανάστημα του.

Από Βήμα Ορθοδοξίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: