Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024

ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ (Οσίας Γαλακτίας)-ΨΑΛΤΟΤΡΑΓΟΥΔΟ

 


ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ....(Οσίας Γαλακτίας)

"Σαν το καλάμι του αγρού ,που άνεμος το δέρνει,

μοιάζω κι’εγώ η ορφανή κι’η πολυπληγωμένη.


Είναι πηγή μου ο Χριστός,είναι η παρηγοριά μου,

σκουπίζει με το χέρι Του τα μαύρα δάκρυά μου.


Όταν και μιάν απλή ματιά στο Εικονοστάσι ρίχνω,

ό,τι κι’αν θέλω στ’άγιο το βλέμμα Του το βρίσκω.


Αυτόν έχω πατέρα μου.Αυτόν έχω συντροφιά μου.

Αυτόν έχω θείο έρωτα,θρονιάζει στην καρδιά μου.


Απλώνει τ’άγιο χέρι Του,παρηγοριά μου δίνει,

και την καρδιά μου που πονά,Αυτός ανακουφίζει.


Βοήθησέ με Κύριε,να’μαι πάντα κοντά Σου,

μέσα στην προστασία Σου,και στη θερμή αγκαλιά Σου.


Χίλιες φορές ευχαριστώ,Χριστέ μου τ’ονομά Σου,

ώσπου να φύγω απ’εδώ και να βρεθώ κοντά Σου.


Κι’εκεί στον άγιο θρόνο Σου,μπροστά να γονατίσω,

να ιδώ τη θεία Σου μορφή και να Σε προσκυνήσω."


____________

ΣΤΙΧΟΙ  ΟΣΙΑΣ ΓΑΛΑΚΤΙΑΣ ( 1η Ιουνίου 1999)


Μουσική-Μέλος : π.Διονύσιος Ταμπάκης


Δεν υπάρχουν σχόλια: