Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

ΑΛΗΘΙΝΉ ΙΣΤΟΡΊΑ.


Κοντεύουν 8 μήνες έγραψε μια γυναίκα, με το Άγιο Φως στο σπίτι μου !
Η μοναδική παρηγοριά μου.
Μία άλλη γυναίκα, μάνα με λυγμούς ζήτησε την βοήθεια Του Τιμίου Σταυρού και του παπά Δημήτρη :
-" Σώσε την κόρη μου...Έχει φύγει από το σπίτι και έμπλεξε με ναρκωτικά και πορνεία. "
Του είχαν φέρει στο ναό μερικές εικόνες από τα Ιεροσόλυμα.
Πιάνοντας ο ιερέας μία τυχαία βλέπει την εικόνα της Αγίας Μαρίας της Αιγυπτίας.
Την δίνει στην μάνα και της λέει:
-" Προσευχήσου στην Αγία.
Ποιός ξέρει μπορεί από την έρημο των ναρκωτικών να φέρει το παιδί σου πίσω.
Τόσα χρόνια μέσα στην έρημο... Κάτι ξέρει...."
Μετά από ένα μήνα ήρθε στους  Αγίους Ισιδώρους η μάνα μαζί με την κόρη και λένε:
-" Γύρισε πάτερ η κόρη μου πίσω στο σπίτι, νάτην ...ζήτησε συγγνώμη."
Τότε όμως η κόρη πρόσεξε την χάρτινη εικόνα στα χέρια της μητέρας της της Αγίας Μαρίας της Αιγυπτίας και μένει άναυδη ..
-" Ποιά είναι αυτή; Ποιός στην έδωσε; "
-" Ο παπάς παιδί μου....Γιατί; "
-" Μάνα αυτή ήρθε και με βρήκε, μία κοκαλιάρα γυναίκα και με έφερε πίσω."
Έτσι έγινε το εικονοστάσι της Αγίας Μαρίας της Αιγυπτίας από δωρεά που θα δείτε όσοι πάτε στους Αγίους Ισιδώρους Λυκαβηττού.
Βοήθειά μας η Αγία Μαρία η Αιγυπτία.
Αμήν!!!!!!!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: