Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

ΣΥΓΝΩΜΗ!!



ΣΥΓΝΩΜΗ!!
Σε σένα , που τόσο αυθόρμητα σε κατακρίνω ...
Σε σένα , που με τα απότομα λόγια μου σε πίκρανα...
Σε σένα , που με τον φουντωμένο μου εγωϊσμό ,
δεν αποδέκτηκα την διαφορετική γνώμη σου ...
Σε σένα , που με την ιδιομορφία του χαρακτήρα σου ,
δεν σε ανέχομαι με αγάπη ...
Σε σένα , που με την άπρεπη συμπεριφορά μου ,
σε πλήγωσα ανεπανόρθωτα ...
Σε σένα , που ενώ τόσο με νοιάζεσαι ,
ποτέ δεν σου έδωσα την ανάλογη αξία και σημασία...
Σε σένα , που τόσο υποφέρεις με τα δικά σου προβλήματα ,
όμως ποτέ μου δεν κάθησα να σε ακούσω με υπομονή ....
Σε σένα , που ενώ μου δίνεις τόση αγάπη και κατανόηση ,
ποτέ μου δεν το εκτίμησα...
Σε σένα , που προσεύχεσαι και αγωνιάς για μένα ...
Σε σένα , που νοιάζεσαι και ρωτάς πώς περνώ ...
Σε σένα , που ποτέ δεν σου 'δωσα σημασία ...
Σε σένα που αγνόησα την ύπαρξη σου ,
Σε σένα , που προσπέρασα αδιαφορώντας ...
,
Μα και σε σένα , που δεν σ΄αγάπησα όσο έπρεπε ,
που δεν σε κατανόησα , που δεν σε κατάλαβα , 
που δεν σου 'δωσα λίγο από το χρόνο μου ,
ώστε να γίνει η αγάπη μου φωλιά να σε ζεστάνει
και να σε μεγαλώσει εντός της ...
Σε σένα ,
αγαπημένο μου παιδί ,
αγαπημένε σύντροφε
και συνοδοιπόρε της ζωής μου ,
αγαπημένε μου φίλε και φίλη,
αγαπημένοι μου γονείς ,
αγαπημένα μου αδέλφια ,
αγαπημένε μου συνάδελφε ,
αγαπημένε μου γνωστέ και άγνωστε ,
αγαπημένοι μου αναγνώστες ...
Σε όλους εσάς , οφείλω μια μεγάλη συγνώμη ,
γιατί ο εγωϊσμός μου δεν μ΄ αφήνει να ανταποκριθώ
στην αγάπη σας , και στην ευγένεια της καρδιάς σας .
Οφείλω μια μεγάλη συγνώμη ,
απέναντι σ΄ ένα αξεπλήρωτο χρέος
που συσσωρεύθηκε στο ταμείο της καρδιάς μου .
Εύχομαι ο Κύριος να μου χαρίσει Το Μέγα Του Έλεος ,
και να συγχωρέσει την αθλιότητα της ψυχής μου .
Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά
που με ανέχεστε
και συμπορεύεστε μυστικά και αθόρυβα μαζί μου....
Εύχομαι Ειρηνικά και ευλογημένα χρόνια
σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής , στον καθένα ξεχωριστά .
Ο Ιησούς Χριστός να πλημμυρίζει τις ψυχές όλων 
με Το Ουράνιο Φως Της Αγάπης Του !
« Μεθ΄ ημών Ο Θεός ! »
Καλή Δύναμη !!Καλό στάδιο!! Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: