Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Άγιος Τσάρος Νικόλαος Β' της Ρωσίας (✞ 17 Ιουλίου). Η ΒΟΉΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ.

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την υπέροχη ιστορία που μου συνέβη πριν από αρκετά χρόνια. 

Εκείνη την εποχή ο σύζυγός μου και η μικρή κόρη έζησαν σε ένα νοικιασμένο διαμέρισμα, σπούδασα σε ένα ιατρικό ινστιτούτο, το μωρό πήγαινε σε ένα νηπιαγωγείο. Ξαφνικά, ο σύζυγός μου άρχισε να έχει προβλήματα στην εργασία, καθυστερώντας το μισθό του για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Η ιδιοκτήτρια ήταν μια αυστηρά και τυπική γυναίκα, έπρεπε να περιμένει λίγο για το ενοίκιο  και , απάντησε με ισχυρές δηλώσεις για την έξωση. Η ημέρα πληρωμής για το διαμέρισμα πλησίαζε. Όλες οι προσπάθειές μας να δανειστούμε από τους φίλους το απαραίτητο χρηματικό ποσό δεν στέφθηκαν με επιτυχία. Έμενε μόνο να πιστεύουμε , να ελπίζουμε και να περιμένουμε . 

Τη νύχτα πριν από τη διορισμένη ημέρα, συνειδητοποίησα ότι οι γήινες «ευκαιρίες» έχουν εξαντληθεί και πρέπει να βασιζόμαστε μόνο στο έλεος του Θεού. 

Και άρχισα να προσεύχομαι. Κατ 'αρχάς, όλο το βράδυ κάναμε προσευχή ,  και διαβάσαμε τον παρακλητικο  κανόνα του Τσάρου Μάρτυρα Νικολάου Β'.  Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι γονείς μου με δίδαξαν να προσεύχομαι επιμελώς σε αυτόν ιδιαίτερα από την παιδική ηλικία. Μεγάλωσα με βιβλία για την βασιλική οικογένεια, για τη γήινη ζωή τους, για την μεσολάβηση για τους απλούς ανθρώπους ...

Ξαφνικά, είχα λίγη ελπίδα. Δεν γνωρίζα τον εαυτό μου, άρχισα να προσεύχομαι με τα λόγια , αλλά οι σκέψεις μου ήταν συγκεχυμένες, τότε αποφάσισα να τις γράψω. Αλλά πώς; Εδώ στο μυαλό μου δημιουργήθηκε μια νέα ιδέα: Συνήθως γράφουμε στην Αγία μητέρα ΞΕΝΙΑ πάντα τα μηνύματα με αιτήματα, γιατί να μην γράψουμε στον ουράνιο προστάτη μας ; Βέβαια, βλέπει και ακούει τα πάντα, αλλά κάθε σκέψη που εκφράζεται σε χαρτί αποκτά ιδιαίτερη σημασία. 
Και άρχισα να γράφω ... 
Φυσικά, δεν θυμάμαι λέξη για λέξη, αλλά το θέμα ήταν: 

«Αγαπητέ Άγιε Νικολάι!
Ντρέπομαι που τόσο συχνά ζητώ κάτι και σπάνια σας ευχαριστώ, αλλά ... δεν χρειάζεται να απευθυνθώ σε κανέναν άλλον, βλέπετε την ατυχία μας . Ξέρω πώς βοηθήσατε έναν φτωχό που σας ζήτησε 30 ρούβλια για μια οικογένεια και του δώσατε 40. Δεν χρειαζόμαστε περισσότερα, απλά για να πληρώσουμε για την ενοικίαση ενός σπιτιού. Δώσατε εκατομμύρια προς όφελος των άπορων, παρακαλούμε να μας στείλετε κάποια χρήματα για την οικοδέσποινα μας. Είμαι βέβαια ότι  λυπάσαι  τους απλούς ανθρώπους. Πολύ σας παρακαλώ ! " 

Αυτή είναι μια σύντομη περίληψη, το πρωτότυπο περιελάμβανε δύο σελίδες. Σημειώνω: αφού τελείωσα την επιστολή, είχα μια ήρεμη αίσθηση ηρεμίας. Πήγα στο κρεβάτι με ευκολία στην ψυχή μου και με πίστη ότι όλα είναι στο χέρι του Θεού και θα είναι όπως θα έπρεπε.

Το πρωί ξυπνήσαμε από ένα τηλεφώνημα. Το αφεντικό του συζύγου μου ζήτησε να έρθει να εργαστεί επειγόντως και να βοηθήσει (ήταν μια ημέρα μακριά). Ο σύζυγός μου έφυγε και συγκέντρωσα τα πράγματα. Όλοι μαζί με τη γιαγιά σε διαμέρισμα ενός δωματίου είναι επίσης δυνατό να ζήσουμε λίγο χρόνο, ενώ δεν θα βρούμε νέα κατοικία.  

Λίγες ώρες αργότερα, ο σύζυγός μου τηλεφώνησε και είπε σε μια τρεμάμενη φωνή: «Μετά τη δουλειά, με  κάλεσε το αφεντικό του και είπε, καλά, καταλαβαίνω, δεν έχεις να πληρώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δυσκολίες, βλέπω ότι έχετε . Πάρτε αυτά , περισσότερα  δεν μπορώ να δώσω. Και μου έδωσε τα χρήματα - και εκεί ακριβώς όσο χρειαζόταν για να πληρώσω το διαμέρισμα. " 

Δεν ξέρω πόσα λίτρα δακρύων έπεσαν εκείνη την ημέρα ...
Αλλά είναι καταπληκτικό το πόσο κοντά είναι οι άγιοι σε εμάς, πρέπει μόνο να ζητήσουμε ειλικρινά και να τους εμπιστευτούμε. Σύμφωνα με τις προσευχές τους, ο Κύριος δεν αφήνει ποτέ τα παιδιά του, και οι τυχόν δυσκολίες που μας στέλνουν, όπως μας φαίνεται, εγκαίρως,  μας ενισχύουν μόνο  και μας ταπεινώνουν. 

Από τότε, σε δύσκολες στιγμές, πάντα απευθύνομαι γραπτώς στον Βασιλιά Μάρτυρας Νικόλαο . Και κάθε φορά με βοηθά! 
Στη συνέχεια, είπα αυτό το θαύμα σε μια καλόγρια, μία αγαπημένη στην καρδιά μου. Ήθελα να ρωτήσω τη συμβουλή της για τα "ασυνήθιστα" μου γράμματα: ίσως δεν πρέπει να γίνει; Αλλά, προς μεγάλη μου έκπληξη, μου απάντησε ότι τώρα θα κάνει το ίδιο. 

Συντάκτης: Julia Pavlova, 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: