Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ.



Είπε  ο Κύριος στο  μαθητή του Ιωάννη σε ένα όραμα στο νησί της Πάτμου. " τι  φοβάσαι; Μη φοβάσαι την εκκλησία των αλλόθρησκων. Μην φοβάσαι τον βασανιστή, που βασανίζει τους πιστούς μου από όλες τις πλευρές. Μη φοβάσαι τους αυτοκράτορες, που αύξησαν τη δίωξη στους χριστιανούς. Μη φοβάσαι τους βίαιους αυτού του κόσμου, τους ανθρώπους των παθών  που δεν βλέπουν την αλήθεια που εγώ έχω μη φοβάσαι τίποτα!"


" πώς να μην φοβάμαι, κύριε! Όταν όλος ο κόσμος είναι οπλισμένος και εναντίον μας, και είμαι  άοπλος, πώς δεν φοβάμαι;


Μη φοβάσαι, γιατί είμαι ο πρώτος και τελευταίος, ο άλφα και ο ωμέγα.
Και όλοι αυτοί οι στρατοί των ενόπλων εναντίον σου δεν είναι τίποτα για μένα .

 Είμαι από πριν τον χρόνο και είμαι μετά το χρόνο, πριν από την αρχή των πάντων και μετά το τέλος όλων των γεννηθέντα, είμαι. Και είναι όλοι κλειδωμένοι μέσα στο  χρόνο περιορισμένοι και φθαρτοί και πέρα από αυτό, δεν μπορούν να είναι


Μη φοβάσαι, γιατί  δεν είμαι νεκρός και είμαι ζωντανός. Μη φοβάσαι τον θάνατο. Είμαι πριν το θάνατο και μετά το θάνατο. Ο θάνατος είναι υπηρέτης μου, και είναι υπηρέτης μου στον κόσμο για να με υπηρέτη. 

Και θα παντρευτώ τον υπηρέτη μου σε τρεις μέρες, και θα τον αφήσω να φύγω, και θα  είμαι ζωντανός. Είμαι ο ιδιοκτήτης του θανάτου, όπως και της  ζωή. Είμαι ο ιδιοκτήτης του χρόνου ως αιωνιότητα. Μη φοβάσαι! 

Είμαι ζωντανός. Και θα είσαι ζωντανός μαζί μου. Και όλοι όσοι παραμένουν πιστοί και δεν χαμογελούν, θα ζουν μαζί μου. Μη φοβάσαι, είμαι ο  άλφα και ο ωμέγα.

Άρχοντας  αιώνιος και αθάνατος, άσε αυτά τα ιερά λόγια σου να ακούγονται στην ψυχή των πιστών σου τώρα σε αυτή την τρομερή στιγμή.


Εσύ δόξα. Αμήν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: