Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Διορατικό χάρισμα. Ο ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΡΟΥΣΤΙΚΩΝ. Π ΕΥΜΕΝΙΟΣ ΛΑΜΠΑΚΗΣ.






Διορατικό χάρισμα


Ο ιερέας, πατήρ Σπυρίδων, συζητούσε με τον Μετοχιάρη τού Σινά στα Χανιά, τον Γέροντα Σωφρόνιο, πού ασχολείτο με τις αγροτικές δουλειές τού Μοναστηριού:
-Γέροντα, πώς πήγαν οί δουλειές σήμερα;
-Άσε, πάτερ μου, έχασα τά αυγά και τά καλάθια.
-Τόσες πολλές δουλειές είχες, Γέροντα;
-Όχι, στήν κυριολεξία έχασα τά καλάθια μέ τά αυγά πού είχα μαζέψει. Τά άφησα έδώ στο πεζούλι, πήγα νά βάλω φαγητό στις γάτες καί έπιστρέφοντας έλειπαν. Τί νά πώ, πάτερ μου, συμβαίνουν περίεργα πράγματα. Στον κήπο πού πάω βλέπω νά λείπουν τά καλύτερα λάχανα, τά καλύτερα κουνουπίδια καί δέν θυμάμαι έάν τά έχω κόψει εγώ!
Τότε ό ιερέας παίρνει τηλέφωνο τον Γέροντα Εύμένιο:
-Ευλογείτε, Γέροντα, τί κάνετε;
-Καλά παιδί μου, καλά, τά βρήκατε τά καλάθια μέ τά αυγά;
Ρώτησε ό πατήρ Εύμένιος χωρίς νά έχει αναφερθεί τίποτα για τό περιστατικό.
-Γέροντα, τού λέει ό ιερέας, αύτό κι αυτό έγινε.
-Ναί, παιδί μου, τον είδα τον κλέφτη. Δέν θά σού πώ ποιος είναι, αλλά θά τον πιάσετε μόνοι σας.
-Καί πώς θά τον πιάσου με μόνοι μας, Γέροντα;
-Θά πάς τώρα στο κτήμα καί θά κρυφτείς εκεί πού  είναι τά αβοκάντο, και ότι δεις θά το πεις στον Ηγούμενο.
-Νά πάω μόνος μου, Γέροντα, έχει άρχίσει και σκοτεινιάζει, άποκρίθηκε ό ιερέας φοβούμενος Λιγάκι.
-Ναι μόνος σου νά πάς, νά κάνεις ύπακοή.


Ακολουθώντας τις οδηγίες τού πατρός Εύμενίου ό ιερέας κρύβεται στην περιοχή πού ήταν τά αβοκάντο καί μετά άπό λίγο βλέπει κάποιον συγχωριανό του, ό όποιος έργαζόνταν περιστασιακά στο κτήμα τού Μετοχιού, νά είναι φορτωμένος με ένα τσουβάλι στο όποιο είχε βάλει τά καλύτερα λάχανα καί κουνουπίδια τού κήπου καί επιπλέον δύο κοτόπουλα. Καί σάν νά μήν έφθανε αυτό, τον άκουσε περνώντας πού μονολογούσε, νά ξεστομίζει βλασφημείες γιά τήν προστάτιδα τού Μετοχιού καί γιά τον Ηγούμενο. Ό ιερέας τά έχασε με αύτά πού είδε καί άκουσε καί κατάλαβε τον λόγο πού έπέμενε ό Γέροντας Εύμένιος νά πάει μόνος του στο κτήμα, διότι εάν ήταν ό Ηγούμενος μαζί του θά στενοχωριόταν πάρα πολύ.

Επικοινώνησε τότε με τον Γέροντα Εύμένιο καί τού εξιστόρησε όσα είδε καί άκουσε.
-Ό Άνδρέας δεν είναι, παιδί μου, τού λέει ό π. Εύμένιος.
-Ναί, Γέροντα, ό Άνδρέας ήταν.
-Νά πεις, παιδί μου, στον Ηγούμενο νά μήν τον ξαναφωνάξει γιά δουλειές, νά βρει άλλον.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΔΡΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΠΟΥΣΙΑ.Ο ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΡΟΥΣΤΙΚΩΝ. Π ΕΥΜΕΝΙΟΣ ΛΑΜΠΑΚΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: