Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021

ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΒΙΤΑΛΗ.




Αυτός ο άγιος παππούλης κάποτε μου είπε χωρίς να με ξέρει στο δρόμο τον συνάντησα έξω από τα σκαλιά της εκκλησίας δεν με ήξερε ούτε τον ήξερα τον έπιασα από το αμάξι να το μεταφέρω στην εκκλησία τυχαία περνούσα να ανάψω ένα κεράκι.  Και βλέπω έναν γέροντα να πάει να πέσει και τον έπιασα και τον ανέβασα από τα σκαλιά της εκκλησίας να περάσει μέσα εκείνη την ώρα που τον έπιασα φοβάσαι ένας σεκιούριτι να τον αφήσω ο γέροντας φώναξε αφήστε την ήσυχη ο θεός την έστειλε . Θα σου πω κάτι κοπέλα μου να κάνεις αυτό που κάνεις  εδώ και χρόνια και μια μέρα ο θεός θα σου το ανταποδώσει μα είμαι φτωχιά πάτερ μα τι να κάνω να βοηθάς φτωχούς και οδοιπόρους εσύ πάτερ που το ξέρεις του λέω είναι θέλημα του Θεού ευλογημένη  και τον άφησα και έφυγα. Μετά πήγα στην Καμάριζα και μου έδωσε ένα φυλαχτό το οποίο το έχω ακόμα είναι άγιος τον αγαπώ πολύ  εγώ τραγουδάω όπως εκείνος εγώ αγαπάω το Ιησού Χριστό πιο πολύ από όλους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: