Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Η ζωή μου ήταν έτσι: μια κορυφογραμμή και μια κοιλάδα.


Η ζωή μου ήταν έτσι: μια κορυφογραμμή και μια κοιλάδα.  Αν με πιάσει ο θάνατος στην κοιλάδα, ο διάβολος με πάει στην κόλαση, κι αν με πιάσει στο λόφο, ίσως το έλεος του Θεού πέσει πάνω μου.  Ο διάβολος είναι πάνω από τον κόσμο.  Και έχει μεγάλη σημασία.  Όσο παλεύω με τις πέντε αισθήσεις, ο διάβολος είναι στα χέρια μου.  Τότε ο διάβολος αναστατώνεται όταν βλέπει ότι δεν θέλω πια να ακούω τις πέντε αισθήσεις.
 Έχω παρατηρήσει ότι για να ολοκληρώσω την προσευχή του Ιησού, πρέπει να φτάσω σε αυτόν τον στόχο να μην παθιάζομαι με το μυαλό, αλλά και με το σώμα, και πρέπει να θυμάμαι ότι όλοι είναι καλύτεροι και ότι είμαι ο πιο αμαρτωλός και ανάξιος. Αισθάνομαι ένοχος ενώπιον του Θεού, που δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την ταπείνωση.  Όποιος θέλει να λάβει την προσευχή του Ιησού, μπορεί να είναι αυτός που έχει τον οδηγό για την προσευχή της καρδιάς.  Και αυτός που έχει νιώσει αγία δύναμη, δεν λυπάται πια γιατί έχει μεγάλη σημασία που έχει ταπείνωση και θέλει να ζει αμέριμνος.  Είναι πολύ σημαντικό να νικήσεις το κακό, να μάθεις να συγχωρείς.  Μακαρίζω όμως όλους όσους έχουν κληρικό και πηγαίνουν στην εξομολόγηση.  Και τι να δεις;  Όλοι οι διάβολοι έχουν βγει από την κόλαση.  Όπου ακούω ότι είναι χριστιανοί, τους κάνουν επίθεση.  Αν έχουμε ταπείνωση, το Άγιο Πνεύμα μας βοηθά και θα διώξει εκείνα τα πνεύματα, η δύναμη του διαβόλου περιορίζεται από τη δύναμη του Θεού.  Καθώς ταπεινώνουμε τον εαυτό μας, το Άγιο Πνεύμα έρχεται να μας βοηθήσει.  Το Άγιο Πνεύμα θέλει να πάρει τις ψυχές των Χριστιανών στον ουρανό με αυτές τις αρετές: ταπείνωση και έλεος του πλησίον.
 ΠΑΤΕΡ ΠΡΟΚΛΟΣ ΝΙΚΑΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: