Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Έγκυος σε κίνδυνο δέχεται βοήθεια από Άγιο Γεράσιμο και Μακαριστό Ιεράρχη Γεράσιμο Φωκά



Έγκυος σε κίνδυνο δέχεται βοήθεια 
από Άγιο Γεράσιμο και Μακαριστό Ιεράρχη Γεράσιμο Φωκά

Συγκλονιστική μαρτυρία από Κύπρο

Διαβάζοντας το μεγάλο θαύμα με τους Αγίους Αντώνιο και Αθανάσιο, που μετά από δέηση του π. Γερασίμου Φωκά σε αγρυπνία, εμφανίστηκαν και θεράπευσαν μιαν άρρωστη γυναίκα στην Αθήνα, αισθάνθηκα να με πλημμυρίζει ένα τόσο μεγάλο αίσθημα ευγνωμοσύνης, που δεν μπορούσε να καταλαγιάσει παρά μόνο με την ομολογία μου για ό,τι πρόσφεραν και σε μένα ο Άγιος Γεράσιμος και ο Μητροπολίτης  Γεράσιμος, τους οποίους σημειωτέον δεν γνώριζα και μάλιστα όταν είχε ήδη κοιμηθεί ο Μακαριστός  Δεσπότης της Κεφαλονιάς.

Ήμουν τριών μηνών έγκυος με σοβαρά προβλήματα και είχα φτάσει στη φοβερή κατάσταση να νομίζω ότι το έμβρυο δεν ήταν ζωντανό και ότι και η δική μου ζωή κινδύνευε. Ζούσα σε εκείνη την αγωνία, όταν ένα βράδυ, σε όραμα είδα ότι βρέθηκα με μια γειτονοπούλα μου σε ένα μοναστήρι με μεγάλα δένδρα στην αυλή του. Μπήκαμε στο ναό, αλλά έπρεπε να κατεβούμε κάποια σκαλιά για να προσκυνήσουμε. Υπήρχε μια καταπακτή  που οδηγούσε σε ένα σπήλαιο κάτω από την εκκλησία. Κατεβήκαμε σε εκείνο το σπήλαιο που ήταν σκοτεινό και άρχισα να φοβάμαι, αλλά αμέσως  αισθάνθηκα ότι δεν ήμασταν μόνες. Σε αμυδρό φως κεριών διέκρινα έναν ιερέα, με μαύρα ράσα. Το δέρμα του φαινόταν πολύ γερασμένο. Μας παρότρυνε να προσκυνήσουμε. Έπειτα μας είπε το όνομά του, Γεράσιμος … 
Δεν είχα πάει ποτέ στην Κεφαλονιά, δεν είχα επισκεφθεί το Μοναστήρι του Αγίου Γερασίμου, ομολογώ ότι και τον Άγιο Γεράσιμο δεν τον γνώριζα. Τότε επίσης  δεν γνώριζα το φύλο του μωρού μου και ο Άγιος μού έδειξε έναν αγοράκι. Στη συνέχεια φώναξε έναν νεώτερο ιερέα με λευκά άμφια και μακριά λευκά γένια, ο οποίος ήρθε κοντά μου και είπε:
 “Μην ανησυχείς, παιδάκι μου, όλα είναι καλά και θα γεννήσεις ένα υγιέστατο αγοράκι”, όπως και έγινε. 
Ακούγοντας τη διήγησή μου, ο ξάδελφός μου, αγιογράφος που είχε βρεθεί στην Κεφαλονιά παλαιότερα και αντελήφθη τι μπορούσε να είχε συμβεί, μου έστειλε τη φωτογραφία του Μακαριστού Μητροπολίτη Γεράσιμου Φωκά, γιατί τον είχε γνωρίσει και ήξερε για την αγία βιοτή του. Με ρώτησε, λοιπόν, αν ήταν αυτός ο ιερέας με τα λευκά άμφια και τα μακριά λευκά  γένια που είδα σε όραμα. 
“Ακριβώς, αυτός ήταν ο ιερέας”, του απάντησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: