Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022

Η ΕΙΚΌΝΑ ΤΟΎ ΑΓΊΟΥ ΝΙΚΟΛΆΟΥ ΤΡΙΑΚΟΣΊΩΝ ΕΤΏΝ


Μια φορά, ήμουν σε ένα συνέδριο στο Πανεπιστήμιο του Ιασίου.  Με πλησίασε μια πολύ διακεκριμένη ηλικιωμένη κυρία, καθηγήτρια πανεπιστημίου σλαβικών, η οποία μου είπε: Πατέρα, συγχώρεσε την τόλμη μου, έχω στο σπίτι πολλές γενιές, μια μυρωδάτη εικόνα με τον Άγιο Νικόλαο.  Αυτό που είναι συναρπαστικό είναι ότι μοιάζει απόλυτα με την αγιότητά σας.  Η εικόνα είναι σχεδόν τριακοσίων ετών.
 Είπα: Δεν ξέρω, αλλά θα ήθελα να τη δω κι εγώ.
 Κυρία: αν μου επιτρέπετε, θέλω να σας το δώσω, αλλά να με θυμάστε πάντα στη Θεία Λειτουργία.
 Και έτσι ερωτεύτηκα αυτή την υπέροχη εικόνα που μου ήρθε εν αγνοία μου.  Όσο αμαρτωλός είμαι, ο καλός και ευγενικός Άγιος με αγαπά ακόμα.

Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι 

Δεν υπάρχουν σχόλια: