Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2022

π. Γεώργιος Ζήνωνος


π. Γεώργιος Ζήνωνος

Αρχιεπισκοπικές εκλογές! Η μνήμη αναπολεί την πορεία της ζωής μου. Απόγευμα Μεγάλου Σαββάτου 1984, στην έρημο του Αγίου Όρους, στη Νέα Σκήτη. Εκεί που βρέθηκα για διακοπές ως τριτοετής φοιτητής της Ιατρικής του ΑΠΘ. Βράδυ της ίδιας μέρας, σε ένα μικρό εκκλησάκι γίνεται ένα θαύμα! Μετέχω για πρώτη φορά στη ζωή μου στο μυστήριο της θείας εξομολογήσεως. Πνευματικός πατέρας, ο τότε Ιερομόναχος Αθανάσιος, τώρα Πανιερώτατος Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος. Όλα αλλάζουν! Βιώνω την αναστάσιμη χαρά της αναγεννήσεως μου εν Χριστώ Ιησού! Χωρίς καθόλου λόγια ή διδασκαλίες, μόνο με την αγάπη  και τις προσευχές του γέροντα αναπλάθεται η ταλαιπωρημένη, μέχρι τότε, ζωή μου!

Έκτοτε ως πνευματικός μου πατέρας είναι δίπλα μου σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μου! Στην ολοκλήρωση των σπουδών μου, στην ειδικότητά μου, στη διδακτορική μου διατριβή. Στον γέροντα Αθανάσιο οφείλω τη γνωριμία μου με πολλούς σύγχρονους αγίους της Εκκλησίας μας, όπως τον άγιο Παΐσιο, τον άγιο Πορφύριο, τον άγιο Ιάκωβο, τον άγιο Σωφρόνιο, τον άγιο Εφραίμ Κατουνακιώτη, τον όσιο Διονύσιο στην Κολιτσού και τόσους άλλους!

Στον γέροντα Αθανάσιο οφείλω τη γνωριμία και τον γάμο μου με την καλή μου σύζυγο, την όμορφη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μου!

Στον γέροντα Αθανάσιο οφείλω την Ιερωσύνη μου και την όλη πορεία μου μέσα στην Εκκλησία του Χριστού!

Μπορεί να μην έμοιασα σε τίποτα στον σεβαστό μου γέροντα, αλλά αυτό οφείλεται στη δική μου αδυναμία και αναξιότητα.

Ευχόμαστε από τα βάθη της καρδιάς μας, η  Χάρις του Θεού να ενεργήσει με τέτοιο, τρόπο ώστε η κατά Κύπρον Εκκλησία του Χριστού, Κλήρος και Λαός, να αναδείξει τον Πανιερώτατο Μητροπολίτη Λεμεσού, γέροντα Αθανάσιο, ως τον νέο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου, και έτσι να πραγματοποιηθεί ο λόγος του Χριστού, που είπε: «Τον λύχνο τον τοποθετούμε επί τη λυχνία, ώστε όλοι οι εισερχόμενοι να βλέπουν το Φως»!



Δεν υπάρχουν σχόλια: