Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Ιουνίου 2023

Τα θαύματα από το Rădășeni. Μαρτυρίες για τη χάρη του πατέρα Petru Irimescu. Ο καρκινοπαθης.


Μαρτυρία που ελήφθη πριν από λίγες στιγμές.

 Φιλώ το χέρι σου πατέρα Αλέξανδρε!

Θα ήθελα επίσης να σου πω ένα περιστατικό με τον πατέρα Irimescu πριν από 5 χρόνια πηγαίνοντας στο Cluj στο ογκολογικό νοσοκομείο (έχω προβλήματα με το στήθος μου), αφού με συμβουλεύτηκε, ο γιατρός μου είπε ότι χρειάστηκε να με χειρουργήσει και να κάνει βιοψία, συμπεριλαμβανομένου ενός σπίλου που δεν του άρεσε η εμφάνισή του! Δεν ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα σε εσάς! Δεν ήμουν έτοιμος για κάτι τέτοιο! Φοβήθηκα και του είπα ότι δεν ήμουν έτοιμος να μείνω! Βγήκα έξω κλαίγοντας, γύρισα σπίτι! Θυμάμαι ότι ήταν Πέμπτη! Την επόμενη μέρα ήταν Παρασκευή, σκέφτηκα ότι πρέπει να πάω στον πατέρα Irimescu! Πήγα! Στην πόρτα του ήταν  πολλοί άνθρωποι, ο καθένας με τα δικά του προβλήματα! Κάποια στιγμή, άνθρωποι βγήκαν από κοντά του και είπαν ότι ο πατέρας δεν μπορούσε να μείνει άλλο, ήταν κουρασμένος! Στο μυαλό μου, είπα στον εαυτό μου ότι θα καθίσω κοντά στην πόρτα της εκκλησίας και ο πατέρας δεν θα με παραβλέψει!Κάποια στιγμή βγήκε έξω και άρχισε να παίρνει τα μπολ από τους ανθρώπους ευλογώντας τον καθένα!Περπατούσε λοξά με την πλάτη σε μένα!Τόλμησα να τον αγγίξω στον ώμο, γύρισε προς το μέρος μου, και του είπα γρήγορα: "Πατέρα, ξέρεις, πήγα στο Κλουζ και μου είπαν ότι ήθελαν να με χειρουργήσουν!!" Δεν του είπα τίποτα άλλο! Τι και που έχω προβλήματα! Μου είπε απάντησε ωμά: "Όχι, μην χειρουργείς! Δεν έχεις τίποτα! Διαβάστε την ακάθιστο της Παναγίας Θεραπεύτριας, του Αγίου Νεκταρίου από την Αίγινα και του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου , και θα τα πούμε σε 40 μέρες, με ευχαριστήρια προσευχές!" Αυτά ήταν τα λόγια του! Και δόξα τω Θεώ, είμαι καλά!

 Είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχουν πολλές άλλες ιστορίες ζωής πολύ περισσότερες από τις δικές μου, αλλά με σημάδεψε πολύ!Είχα αρκετές συναντήσεις με τον Πατέρα, αλλά αυτό το περιστατικό μου φάνηκε ότι έπρεπε να το πω!
   Ο Θεός βοηθός, συγχώρεσέ με!

Δεν υπάρχουν σχόλια: