Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

ΖΗ ΚΥΡΙΟΣ.!!


ΖΗ ΚΥΡΙΟΣ.!! Δεν πεθαίνουμε ποτέ αδέρφια μου οι Χριστιανοί. Πάρτε το χαμπάρι.
Δεν υπάρχουν πεθαμένοι ή εξαφανισμένοι. Υπάρχουν κεκοιμημένοι και περιμένουν να ξυπνήσουν.
Κοιμητήρια υπάρχουν.. Κοιμητήρια έχουμε .! 
Όχι Νεκροταφεία.
Το λέω συνέχεια στους Χριστιανούς και με κοιτάνε με το στόμα ανοιχτό γεμάτοι απορία και αμφιβολία. Και οι απαντήσεις που μου δίνουν;
Δεν ξέρω 🤔 ίσως 🙄έτσι νομίζω 🤔 ξέρω εγώ; 🤔
Μην αμφιβάλλετε καθόλου ! ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΗ.! 
"Ουκ εστίν ο Θεός, Θεός νεκρών αλλά Θεός ζώντων!" 
Όλες οι ψυχές μία μέρα θα ανταμώσουν εν Θεώ !
Την ψυχή εγώ την έχω ονομάσει ως τον σκληρό δίσκο του Θεού!
Γιατί μέσα σε αυτήν είναι όλα γραμμένα, καλά και κακά και αυτήν θα εξετάσει ο Θεός!
Οι  επιμνημόσυνες ακολουθίες δεν γίνονται για το εξωτερικό περίβλημα που γνωρίσαμε, αλλά για το εσωτερικό που είναι η ψυχή.
Ένα ξενοδοχείο είναι το σώμα μας για την ψυχή που κάποια ημέρα αναχωρούμε από το ξενοδοχείο, από αυτό πληρώνοντας τον λογαριασμό σε Αυτόν που μας το έδωσε.
Ο λογαριασμός αυτός θα εξοφληθεί από τις πράξεις μας,και όχι από την περιουσία μας!
Όταν αμφιβάλλουμε για τις αθάνατες ψυχές των κεκοιμημένων μας είναι σαν να τους θεωρούμε τελειωμένους.
Μα είναι δυνατόν;
Έρχεστε να διαβάσετε Τρισάγιο στον κεκοιμημένο άνθρωπό σας και αμφιβάλλετε ότι η ψυχή του ζεί; τότε λυπάμαι αλλά πληγώνεται και την ψυχή του ανθρώπου σας, και το Τρισάγιο είναι μάταιο.
Μην αμφιβάλλετε καθόλου!
Προσδοκώ Ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος αιώνως αμήν!
Διευχών
(Π. Νικόλαος Αμαραντίδης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: