Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

Ο άγιος Πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης - Θαυμαστή εμφάνιση του αγίου Πατρός!


 

Ο άγιος Πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης - Θαυμαστή εμφάνιση του αγίου Πατρός!

 Πριν από αρκετά χρόνια και όσο ήταν ο π. Ιωάννης ακόμα στη ζωή, η πνευματική μου αδερφή Θεοδώρα Καλαΐδου, κόρη του αγίου Πατρός, μου διηγήθηκε το παρακάτω θαυμαστό γεγονός: " Ήταν 1 Φεβρουαρίου του 2008 και ο πατέρας ήταν στην Θεσ/νίκη, στο σπίτι μου. Χρειαζόταν δύο άτομα για να τον βοηθήσουν να σηκωθεί και να κάνει κάποια βήματα!  Ήταν δηλαδή ανήμπορος!  Όμως κάποια φίλη μου που έχουμε το ίδιο όνομα και είναι οδηγός ταξί στο χωριό (Νεοχώρι), μου είπε ότι χάρηκε πολύ που είδε τον π. Ιωάννη να πηγαίνει στην Ροδόπολη και να κάνει παραγγελία μια μεγάλη βασιλόπιτα, στο ζαχαροπλαστείο " Μίλτος ", για την αγρυπνία που θα γινόταν στον Ιερό Ναό του αγίου Ραφαήλ, την Παρασκευή στις 4  Φεβρουαρίου !!! 

Η βασιλόπιτα έγραφε, " Ευλογημένο το 2008 "!

 Την ευχή του αγίου Πατρός Ιωάννη να έχουμε πάντοτε!  Αμήν!

Μιλτιάδης Τσεσμετζής - Εκπαιδευτικός

( Στην φωτογραφία ο π. Ιωάννης και η πρεσβυτέρα του Πολυξένη, στο προσκύνημα της Μυτιλήνης, το 2001 )


Δεν υπάρχουν σχόλια: