Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

Δημοσιεύω προς δόξαν της Μητέρας Παναγίας !

 



Πέρυσι διαγνώσθηκα με όγκο 12 εκατοστά και μάλιστα δευτερο μικρότερο μήτρας.Ηταν δύσκολη κατάσταση καθώς είχα γίνει σαν έγκυος ,έχανα υπερβολικό αίμα κι ήταν επικίνδυνο και για κακοήθεια.Βρηκα τα βιβλία της Μαλεβής που έχω από τη γιαγιά μου κι από κει σκέφτηκα να τηλεφωνήσω και να στείλω γράμμα για να λάβω το Μύρο ,πίστευα βαθιά ότι θα σώσει κ εμένα όπως τόσες γυναίκες .Για να μη τα πολυλογω ,μέσα σ ένα δύσκολο βράδυ μου έδωσε σημάδι ότι το Μύρο θα έφτανε στο σπίτι . στις 21/06.Είπα στη μητέρα μου την άλλη μέρα να ψάξει στο κουτί ,Ω του θαύματος !το γράμμα ήταν εκεί!


Μια ευωδία !!!!!Υπέροχη ! Σταυρωνομουν κάθε μέρα ,από τη λαχτάρα μου έφαγα το βαμβάκι του Μύρου !Την ημέρα της επέμβασης κι ενώ τρίχα έλλειψε να πεθάνω ,η Παναγία θαυματουργησε και πάλι και μ έφερε πίσω , καλύτερα από πριν ! Η δε βιοψία , ολοκάθαρη ! 


Τώρα που έχω πάλι κάποιες σοβαρές εξετάσεις να κάνω ,ξέρω πλέον που θ απευθυνθώ ! 


Δημοσιεύω για να πάρουν δύναμη γυναίκες με παρόμοιες παθήσεις κι επειδή το έχω τάξει .


Η Παναγία μαζί μας ! 

Ολοκαρδια ευχαριστω !

Δεν υπάρχουν σχόλια: