Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

Κάποτε ένας νεαρός αναγνώρισε έναν περαστικό ως δάσκαλό του ...


 Κάποτε ένας νεαρός αναγνώρισε έναν περαστικό ως δάσκαλό του από τους δημοτικούς βαθμούς. Πήγε στον γέρο και ρώτησε:

- Δεν με θυμάσαι; Ήμουν μαθητής σου.

- Ναι, σε θυμάμαι ως την τρίτη τάξη. Και τι κάνεις τώρα?

- Διδάσκω. Με επηρέασες τόσο πολύ που ήθελα επίσης να εκπαιδεύσω νέους μαθητές.

- Ναί; Επιτρέψτε μου να είμαι περίεργος, ποια ήταν η επιρροή μου;

- Δεν θυμάσαι πραγματικά; Επιτρέψτε μου να ανανεώσω τη μνήμη μου.

Μια μέρα ο συμμαθητής μου ήρθε στην τάξη με ένα όμορφο ρολόι στο χέρι του, που του έδωσαν οι γονείς του. Το έβγαλε και τα έβαλε στο συρτάρι του γραφείου. Πάντα ονειρευόμουν να έχω ένα ρολόι σαν αυτό. Δεν μπορούσα να αντισταθώ και αποφάσισα να το πάρω από το γραφείο του. Σύντομα, αυτό το αγόρι ήρθε σε δάκρυα και παραπονέθηκε για κλοπή. Κοιτάξατε γύρω μας και είπατε, "Όποιος πήρε το ρολόι αυτού του αγοριού, παρακαλώ επιστρέψτε το."

Αισθάνθηκα πολύ ντροπιασμένος, αλλά δεν ήθελα να χωριστώ με το ρολόι, οπότε δεν ομολόγησα. Πήγατε στην πόρτα, την κλειδώσατε και μας είπατε όλοι να ευθυγραμμιστούμε κατά μήκος του τοίχου, προειδοποιώντας: "Πρέπει να ελέγξω όλες τις τσέπες σας με μια προϋπόθεση ότι όλοι θα κλείσετε τα μάτια σας." Υπακούσαμε και ένιωθα ότι αυτή ήταν η πιο ενοχλητική στιγμή στη σύντομη ζωή μου.

Πήγατε  από μαθητή σε μαθητή, από τσέπη σε τσέπη. Όταν βγάλατε το ρολόι από την τσέπη μου, συνεχίσατε να προχωράτε στο τέλος της σειράς. Τότε είπες: «Παιδιά, είναι εντάξει. Μπορείτε να ανοίξετε τα μάτια σας και να επιστρέψετε στα γραφεία σας. " Επιστρέψατε το ρολόι στον κάτοχο και δεν είπατε άλλη λέξη σχετικά με αυτό το περιστατικό.

Έτσι, εκείνη την ημέρα σώσατε την τιμή και την ψυχή μου. Δεν με κρίνατε ως κλέφτης, ψεύτης, άχρηστο παιδί. Δεν με ενοχλήσατε καν να μου μιλήσετε για αυτό το επεισόδιο. Με την πάροδο του χρόνου, κατάλαβα γιατί. Διότι, ως αληθινός δάσκαλος, δεν θέλατε να αμαυρώσετε την αξιοπρέπεια ενός νεαρού, που δεν έχει ακόμη σχηματιστεί ως μαθητής. Επομένως, έγινα δάσκαλος.

Και οι δύο έμειναν σιωπηλοί υπό την επήρεια αυτής της ιστορίας.

Τότε ο νεαρός δάσκαλος ρώτησε:

- Όταν με είδες σήμερα, δεν θυμάσαι αυτό το επεισόδιο;

Ο γέρος δάσκαλος απάντησε:

- Το γεγονός είναι ότι εξέτασα επίσης τις τσέπες με τα μάτια μου κλειστά.

 

(Καλύψτε τις αμαρτίες του γείτονά σας και ο Θεός θα σας καλύψει.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: