Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Ιστορίες από το Άγιον Όρος.

 



Μπαίνουμε με ανοικτό αγροτικό αυτοκίνητο, με τον φίλο μου για πρώτη φορά, φορτωμένο αλεύρι.Πηγαίναμε στην Ιερά Μονή Παντοκράτορος.Στην επιστροφή, Κυριακή πρωϊ,ήλθαμε στη Δάφνη και πήραμε ΠΡΩΤΟΙ σειρά για το καράβι.Στις 11,00 π.μ. είχαν συγκεντρωθεί 30 αυτοκίνητα.Το καράβι αναχωρεί πάντα 12,00 μεσημέρι.

Βλέπουμε τον Φύλακα που έδιδε εντολές ποιό αυτοκίνητο να εισέλθει στο καράβι και βάζει το δεύτερο στη σειρά να εισέλθει πρώτο στο καράβι..Ο φίλος μου διαμαρτυρήθηκε και διαπιστώσαμε ότι έπρεπε να το δηλώσουμε στο παρακείμενο γραφείο,πράγμα που δεν γνωρίζαμε.Πήγα πιο πέρα και κάνω προσευχή στον Αγιο Μηνά.Ο φίλος μου πάλευε και διαμαρτύρονταν εντονα.Τον αρπάζουν οι αστυνομικοί και τον κλείνουν μέσα.Τα αυτοκίνητα έμπαιναν συνεχώς.Ο επιτρεπόμενος αριθμός ήταν 20.Οι φύλακες ήσαν δύο.Δεν γνώριζαν ότι εγώ είμαι παρέα με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και φίλο μου που διαμαρτύρονταν.Και ακούω τον εξής διάλογο,αφού είμαι δίπλα τους..

- Γιώργο άς τον αφήσουμε τον κύριο να μπεί.Ξέρεις ότι έχει δίκαιο.Δεν μας είπε καμία βαριά κουβέντα.Διαμαρτυρήθηκε πολιτισμένα.Φαίνεται καλός άνθρωπος.

- Δεν γίνεται γιατί το τελευταίο αυτοκίνητο μπαίνει από την Ξενοφώντος (Μοναστήρι) και έχει δύο Μοναχούς.

Εν τω μεταξύ τα αυτοκίνητα εξακολουθούν να μπαίνουν.Εγω προσεύχομαι πιο εντονα και συνεχώς.

- Γιώργο κάτι δεν πάει καλά με αυτόν τον άνθρωπο,εάν τον αφήσουμε εδώ θα αρρωστήσω.Σε παρακαλώ να τον βάλουμε μεσα.

Εχουμε φθάσει στο 19ο αυτοκίνητο και βγάζω μία διαπεραστική κραυγή : Αγιε Μηναααααααααααααααά,βόηθησε μας.Τότε ακούγεται η φωνή του Γιώργου.Πήγαινε ελευθέρωσε τον και φέρτον εδώ.Να μπεί μέσα γιατί και εγώ δεν αισθάνομαι καλά.Μπάλωσε τα με τους Μοναχούς της Ξενοφώντος.Ετσι μπήκαμε με το αυτοκίνητο και οφείλαμε χάρες στον Άγιο Μηνά.

Ευλογειτε.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: