Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Ο ΝΕΑΡΌΣ


«Πάτερ θα ήθελα να εξομολογηθώ……
εάν μπορείτε και τώρα……
μια ζωή κολυμπάω στα σκ@τ@....
ξέρετε κουράστηκα….. 
κοντεύω να συνηθίσω την γεύση τους…..
έχω σιχαθεί τον εαυτό μου….
θα ήθελα από κάπου να πιαστώ……
όχι μόνο για μένα…
μα και για τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου
βλέπετε….όπου ακουμπώ…..λερώνω……»
Αυτά είναι τα λόγια του Mike(Μιχάλης) 
ενός παλικαριού που οι περιπέτειες της ζωής
ήταν ζωγραφισμένες στο κορμί του
(και με τατουάζ)…..
Τον πέτυχα να καθαρίζει
την άρρωστη μάνα του(!!)
Έστεκε άγρυπνος φύλακας
δίπλα στο κρεβατάκι της…..
Δυστυχώς….. 
9 στους 10 ασθενείς(νοσοκομείου)
στην εξομολόγηση 
επιδεικνύουν το κατάστιχο της καλή διαγωγής
(ότι πηγαίναν εκκλησία, νήστευαν,
ότι μοίρασαν δίκαια την περιουσία στα παιδιά τους κ.ο.κ)
Και όμως αυτό το παλικάρι
με το βρώμικο λεξιλόγιο
έκανε μία από τις πιο καθαρές εξομολογήσεις……
Πώς να μην αγκαλιάσεις
τέτοιες ψυχές
όχι τέλειες….. μα αληθινές…….
Άλλωστε Χριστέ μου για αυτούς
δεν έκανες τόσα ματωμένα βήματα…..
Γι΄ αυτούς που δεν έπαψαν 
να ελπίζουν πως θα σε δουν
ακόμα και στις πιο επικίνδυνες 
στροφές της ζωής τους…..
Έτσι.....να τους αρπάξει….η Αγάπη Σου…..

Πατήρ Ιωάννης Παπαδημητρίου 

Δεν υπάρχουν σχόλια: