Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Απριλίου 2024

ΘΑΎΜΑ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΓΑΒΡΙΉΛ ΤΟΎ ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΆΛΟ.



ΘΑΎΜΑ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΓΑΒΡΙΉΛ ΤΟΎ ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΆΛΟ.


 Το 2002, είχα ένα τρομερό ατύχημα. Όπως είπαν οι φίλοι μου, χτύπησα το κεφάλι μου στο τζάμι και το έσπασα. Όταν με έφεραν στο νοσοκομείο, είδα  πώς άνθρωποι με λευκές μπλούζες μετέφεραν το σώμα μου από το αυτοκίνητο. Ήμασταν δύο: ο ένας εγώ, που στεκόμουν και τα έβλεπα όλα, και ο άλλος που ξάπλωσε. Οι γιατροί πάλεψαν πολύ και επίπονα για τη ζωή μου, αλλά Αργότερα με θεώρησαν νεκρό και με άφησαν νεκρό. Αργότερα, όταν το σώμα μου μεταφέρθηκε στο νεκροτομείο, οι παραγγελιοδόχοι αναφώνησαν χαρούμενα: «Ζωντανή! Είναι ζωντανή!». - και γύρισε το σώμα μου στο χειρουργείο. Κοίταξα τον εαυτό μου και είδα πώς οι γιατροί προσπαθούσαν με όλες τους τις δυνάμεις να με επαναφέρουν στη ζωή. Τότε ήταν που είδα ένα θαύμα που έμεινε για πάντα στη μνήμη μου. Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και ο Γέροντας Γαβριήλ μπήκε στο χειρουργείο, πλησίασε το χειρουργικό τραπέζι και άρχισε να διαβάζει προσευχές. Σε όλη μου την κρίσιμη κατάσταση δεν με άφησε, με φρόντιζε και έβαζε κάτι σαν φύλλα στις πληγές. Δεν θυμάμαι πώς συνήλθα.

Σύμφωνα με τους γιατρούς, ήταν αδύνατο να θεραπεύσω τα σπασμένα κόκαλα και το φρικτά παραμορφωμένο πρόσωπο χωρίς χειρουργική επέμβαση, αλλά και εδώ με βοήθησε ο Γέροντας Γαβριήλ. Με μεγάλη πίστη και ευλάβεια προς τον μεγάλο γέροντα, έβαλα λυχνόλαδο από τον τάφο του Γέροντα Γαβριήλ στις πληγές και με τον καιρό αποκαταστάθηκε το σχήμα του προσώπου μου και συνήλθα πλήρως.
Δόξα τω Θεώ για όλα! Δόξα σοι, πάτερ Γαβριήλ!

Mzia Sinauridze

Δεν υπάρχουν σχόλια: