Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Μια φορά, ο γέρος Πατέρας Πάβελ (Γκρούζντεφ) με πήγε στο νεκροταφείο για μια βόλτα, μιλώντας για το νόημα της ζωής.



«Μια φορά, ο γέρος Πατέρας Πάβελ (Γκρούζντεφ) με πήγε στο νεκροταφείο για μια βόλτα, μιλώντας για το νόημα της ζωής.  Όταν περνούσα από έναν τάφο, μου είπε την εξής ιστορία: «Βάπτισα αυτόν τον άνθρωπο στο μπάνιο.  Μεθούσε όλη την ώρα.  Κάποτε μου ήρθε: «Πατέρα, θέλω να βαφτιστώ».  Βάπτισε με, βάφτισε με!»... Του είπα: «Πρώτα γίνε νηφάλιος και έλα σε μένα σε νηφάλια κατάσταση, μετά θα σε βαφτίσω».  Και μου είπε: «Μα αν πίνω κάθε μέρα, τι να κάνω και πέρασαν  λίγα  χρόνια έτσι.  Μετά τον συνάντησα στη Μπόρκα, σε ένα μπάνιο.  Ήρθε κοντά μου και μου γκρίνιαζε συνέχεια, λέγοντας: «Είμαι εντελώς νηφάλιος τώρα, δεν έχω πιει τίποτα.  Βάπτισε με." Αρνήθηκε να με αφήσει ήσυχο, δεν είχα τι να κάνω. Τότε οι άντρες άρχισαν να μου λένε: "Πάτερ Παύλο, βάφτισε τον.  Κοίτα πόσο το εκλιπαρεί για αυτό;» «Λοιπόν, σκέφτηκα», ο Θεός να με συγχωρέσει.  Οι άνθρωποι τον παρακαλούν." Και τον βάφτισα. Ακριβώς στη σάουνα. Μπορείτε να φανταστείτε τη σκηνή; Γυμνοί άντρες στο μπάνιο - και εγώ, με μακριά γενειάδα, τον βαφτίζω. Ήταν τόσο ενθουσιασμένος, τόσο χαρούμενος. Και μετά βγήκε από το μπάνιο, άρχισε να διασχίζει το δρόμο, όταν ξαφνικά ένα αυτοκίνητο πέρασε πάνω του.

 *Αν το άτομο θέλει πραγματικά να σωθεί, ο Θεός είναι αρκετά δυνατός για να το κάνει.*

Δεν υπάρχουν σχόλια: