Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Απριλίου 2021

Αιώνια μνήμη στον πολεμιστή-μάρτυρα Ευγένιο Ροντιόνοφ Θαύματα του «πολεμιστή με κόκκινη κάπα» 3




 Αιώνια μνήμη στον πολεμιστή-μάρτυρα Ευγένιο Ροντιόνοφ

Θαύματα του «πολεμιστή με κόκκινη κάπα»

«Ζούσα τότε στο Πιατιγκόρσκ, ήταν το 2002, στο Mineralnye Vody έχουμε την Εκκλησία, όπου βρίσκονται τα λείψανα του τοπικά σεβαστού Αγίου Θεοδόσιου του Καζάν. Κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα πήγα να λάβω Θεια Κοινωνία. Έφυγα για το βράδυ, αγόρασα την εφημερίδα "Αύριο" στο δρόμο, την  έβαλα στην τσάντα μου και την ξέχασα. Πήγα το βράδυ και έμεινα μια νύχτα με έναν φίλο μου για να πάω το πρωί στην εκκλησία.  Τη νύχτα έχω ένα όνειρο παρόμοιο με την πραγματικότητα: ένας νεαρός άνδρας στέκεται δίπλα στο κρεβάτι μου, πολύ όμορφος, όπως στο  εικονίδιο, ρωτώ: "Ποιος είναι αυτός;" Και μου απαντούν: "Αυτός είναι ο νέος μας άγιος."

 

Το πρωί πήγα στη λειτουργία, έλαβα τη Θεία Κοινωνία και πήγα σπίτι, δηλαδή, από τη στιγμή της αγοράς της εφημερίδας, πέρασε μια μέρα, όταν πήρα στο τρένο, έβγαλα την εφημερίδα για να διαβάσω και αμέσως την άνοιξα στη σελίδα, όπου βρισκόταν το εικονίδιο μάρτυρας. Ευγένιος.

 

Τρέμουλα ακόμη και, τόσο ξεκάθαρα τον είδα σε ένα όνειρο. Πριν από αυτό, δεν τον είχα ξαναδεί, άκουσα μόνο το ραδιόφωνο  στο  και διάβαζα στον Τύπο, αλλά χωρίς φωτογραφίες.

 

Ήθελα από καιρό να γράψω για αυτήν την υπόθεση, γιατί ξέρω ότι για την κανονικοποίηση είναι απαραίτητο να συλλέξω πολλές επιβεβαιώσεις θαυμάτων, αλλά δεν ήξερα πού να γράψω. "

 

Από επιστολή της Ναταλία Αλεξέβα

Δεν υπάρχουν σχόλια: