Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Δεν υπάρχει αμφιβολία - η ψυχή αυτού του ανθρώπου ήρθε να με αποχαιρετήσει!


 


... Μια μέρα είδα τον ασθενή μου στο όνειρό μου - σαν να ήρθε σε μένα μετά τον θάνατό του και στην αρχή άρχισε να με ευχαριστεί για τη φροντίδα και την υποστήριξή του, και μετά είπε: "Τι παράξενος, αυτός ο κόσμος είναι τόσο αληθινός όσο ο πρώην  κόσμος μου. Δεν φοβάμαι. Είμαι έκπληκτος. Δεν το περίμενα αυτό. "Όταν ξύπνησα και θυμήθηκα αυτό το ασυνήθιστο όνειρο, σκέφτηκα: "Όχι, πώς γίνεται, μόλις χθες τον είδαμε - ήταν μια χαρά! «Όταν όμως ήρθα στη δουλειά, πληροφορήθηκα ότι ο ίδιος ο ασθενής πέθανε τη νύχτα. Τίποτα δεν προέβλεπε την άμεση αποχώρησή του, οπότε δεν σκέφτηκα καν τον υποτιθέμενο θάνατό του, και να ένα όνειρο... Δεν υπάρχει αμφιβολία - η ψυχή αυτού του ανθρώπου ήρθε να με αποχαιρετήσει! Τα συναισθήματά μου μετά τη συνειδητοποίηση αυτού του φαινομένου απλά δεν μπορούν να εκφραστούν με λόγια...

Α. In. Gnezdilov, ιατρός-ψυχίατρος, διδάκτωρ Ιατρικών Επιστημών, καθηγητής του Τμήματος Ψυχιατρικής στην Ιατρική Ακαδημία Μεταπτυχιακής Εκπαίδευσης Αγίας Πετρούπολης, επιστημονικός υπεύθυνος του τμήματος γεροντολογίας, επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου sity of Essex (Velikobra) itania), πρόεδρος του Συνδέσμου Ογκοκολόγων Ρωσίας

Πηγή: Memoriam.ru

Δεν υπάρχουν σχόλια: