Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

Πρωτοπρεσβύτερος Valentin Biryukov .Μόλις μαθαίνουμε να ζούμε στη γη . Κεφάλαιο εικοστό πέμπτο!!



Πρωτοπρεσβύτερος Valentin Biryukov .Μόλις μαθαίνουμε να ζούμε στη γη . Κεφάλαιο εικοστό πέμπτο!!

«Δεν είχα πίστη, αλλά ο Κύριος με λυπήθηκε…»

Προφητεία

Τότε, το 1948, όταν γονάτισα μπροστά στον Θεό δίπλα στον θαυμαστό αγγελιοφόρο, τον πίστεψα με φόβο και τρόμο. Πήρα τα λόγια του ως αληθινά. Και δέχτηκε με απόλυτη σιγουριά μια άλλη πρόβλεψη αυτού του άντρα: «Θα έρθει η ώρα - στο Barnaul ο Κύριος θα αναστήσει μια γυναίκα, το όνομά της θα είναι Claudia, θα την επισκεφτείς 5 φορές και μετά θα πεις στους ανθρώπους πώς συνέβησαν όλα .» Πρώτα θα τραγουδήσεις στη χορωδία και μετά θα αρχίσεις να δοξάζεις τον Θεό. Όλα αυτά ειπώθηκαν το 1948 – δηλαδή 16 χρόνια πριν από το γνωστό θαύμα Μπαρνάουλ! Μαρτυρώ ενώπιον του Θεού και του ονόματος του Κυρίου: λέγω την αλήθεια! Γι' αυτά τα λόγια απαντώ ενώπιον του Θεού στην Εσχάτη Κρίση!

«Το πιστεύεις;!»

Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι αυτό ακριβώς θα συνέβαινε. Και όταν άκουσα ότι το 1964 στο Barnaul ο Κύριος ανέστησε μια γυναίκα, την Klavdiya Ustyuzhanina, ζήτησα να αφήσω τη δουλειά και αμέσως πήγα εκεί. Τότε, τον Δεκέμβριο του 1964, δεν είχα ακόμη ιερά τάγματα, έψαλα στη χορωδία της εκκλησίας Πέτρου και Παύλου στο Τομσκ. Έφτασα στη διεύθυνση που μου έδωσαν, βρήκα το σπίτι της Klavdia Ustyuzhanina και δεν υπήρχε κανείς εκεί. Η πύλη είναι κλειστή. Περιμένω. Και ήδη νυχτώνει. Μια ψηλή, αρχοντική γυναίκα περπατά με τον γιο της - η Andryusha ήταν μικρή τότε, περίπου οκτώ ετών. Πλησιάζω: - Γεια σου Κλαβδιά Νικητίχνα! Ερχομαι σε σένα! Δεν ξαφνιάστηκε καθόλου: «Έλα μέσα». - Κλαβδιά Νικητίχνα! - Λέω. — Έχω φίλους στο Barnaul, αλλά απλά δεν ξέρω πού μένουν. Εγώ ο ίδιος είμαι από άλλη πόλη. Είναι δυνατόν να διανυκτερεύσετε στο χώρο σας; «Αλλά ο πατέρας Νικολάι μου είπε να μην αφήσω κανέναν να μπει, γιατί μπορεί να μου πάρουν τα έγγραφά μου». Πώς θα αποδείξω ότι ήμουν στο νοσοκομείο και ότι δεν έφτιαξα τίποτα; Σταυρώθηκα στο εικονίδιο και έβγαλα το διαβατήριό μου. - Μη φοβάσαι, ορίστε το διαβατήριό μου! Εκείνη τη στιγμή, ο Andryusha ήρθε και με αγκάλιασε, σαν να μην με είχε δει για πολύ καιρό και να του έλειπα, έσκυψε το κεφάλι του στο στήθος μου - σαν τον δικό μου γιο. Η Klavdiya Nikitichna κρέμασε το παλτό της και γύρισε: «Όχι, όχι, όχι διαβατήριο!» Βλέπω από την Andryusha ότι μπορείς να σε εμπιστευτείς. Βγάλε τα ρούχα σου και μπες μέσα. Της έκανα αμέσως μια ερώτηση για το θαύμα της ανάστασής της: «Κλάβδια Νικητίχνα, όπως στον άλλο κόσμο — πόνεσες ή όχι;» 

Ήταν πολύ έκπληκτη: «Με έχεις ήδη επισκεφτεί;» «Όχι», λέω, «ούτε μια φορά!» Τα δάκρυά της άρχισαν να κυλούν. Κάθεται και δεν μπορεί να πει λέξη. Τέλος, ρωτά: «Το πιστεύεις αλήθεια;» «Ναι», απαντώ. - Τι πιστοί υπάρχουν! Την πρώτη φορά που το άκουσες, το πίστεψες αμέσως. Και δεν θα το πίστευα ποτέ. Ακόμα κι αν ζούσε η ίδια μου η μητέρα, την οποία αγαπούσα και εμπιστευόμουν απεριόριστα, δεν θα την πίστευα αν ο Κύριος είχε κάνει ένα τέτοιο θαύμα με τη μητέρα μου. 

Και δεν υπάρχει τίποτα να πούμε για έναν ξένο - δεν θα ήθελε καν να ακούσει... Η ίδια ήταν άπιστη για πολύ καιρό, αν και από τη φύση της είναι πολύ ευγενικό άτομο. Και το ότι δεν είχε πίστη είναι η μεγάλη της ατυχία. Δεν μπορεί να κριθεί γι' αυτό - μόνο ο Κύριος ξέρει γιατί χάσαμε την πίστη μας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό απ' έξω, πολλά έχουν γίνει για να χαλάσουν τη Ρωσία μας... Και τώρα δεν μπορείς να μετράς τέτοιους άπιστους! Αλλά ο Κύριος ακόμα λυπήθηκε έναν από αυτούς - για να μπορέσει να μας δώσει σε όλους ενίσχυση στην πίστη. Αυτό δεν είναι αστείο, ούτε παραμύθι, ούτε παιδικό παιχνίδι. Αυτό είναι σοβαρό! Αυτή είναι η χάρη του Θεού. Και για να το καταλάβω αυτό, δεν χρειαζόμουν έγγραφα ή μάρτυρες! 

Εξάλλου, έχω δει μόνος μου ποιο είναι το έλεος του Θεού: ο Κύριος με προειδοποίησε δύο φορές - αφαιρέστε τους στρατιώτες, τώρα ένα κοχύλι θα πετάξει εδώ. Και η πρόβλεψη για την ανάσταση της Claudia στο Barnaul, που μου δόθηκε το 1948; Γι' αυτό, έχοντας ακούσει την ιστορία της Claudia, την πίστεψα αμέσως απλά και άνευ όρων. Δεν αναζήτησα μάρτυρες αν αυτό ήταν αλήθεια ή όχι. Δεν χρειαζόμουν άλλους μάρτυρες - ήξερα 16 χρόνια πριν ότι θα συνέβαινε ένα τέτοιο θαύμα. Ήμουν από τους πρώτους που άκουσα την ιστορία της Klavdia Nikitichna για τη ζωή της,κυριολεκτικά "καυτή στα τακούνια" - λίγο περισσότερο από έξι μήνες μετά τη θαυματουργή ανάσταση και θεραπεία


Δεν υπάρχουν σχόλια: