Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

ΘΑΎΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΝΙΚΟΛΆΟΥ.


 


Πριν από τρία χρόνια ήθελαν να διώξουν την κόρη μου από το μουσικό κολέγιο για πλήρη ακαδημαϊκή αποτυχία. Ωστόσο, ο πραγματικός λόγος της αποβολής ήταν διαφορετικός:Δεν ήθελα να δωροδοκήσω τον δάσκαλο. Ήμουν στο νοσοκομείο εκείνη την ώρα και το αναστατωμένο παιδί μου ήρθε εκεί για να της δώσω την ευλογία μου να δώσει τις εξετάσεις πριν από μια ειδική επιτροπή. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων ήταν γνωστά εκ των προτέρων. ονομαζόταν «κηδεία». Ευλόγησα την κόρη μου και άρχισα να προσεύχομαι στον Άγιο Νικόλαο για ένα θαύμα. Και η προσευχή μου εισακούστηκε: μετά από λίγο, η κόρη μου επέστρεψε χαρούμενη, με ένα «Β» για τις εξετάσεις. Έτσι αποδείχτηκε: η δασκάλα, στερημένη και φλεγόμενη από τη δίψα για εκδίκηση, δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στην επιτροπή - λίγο πριν τις εξετάσεις, οι βρύσες της έσκασαν τόσο στην κουζίνα όσο και στο μπάνιο. Οι άλλοι εξεταστές άκουσαν την απόδοση της κοπέλας αμερόληπτα και της έδωσαν καλό βαθμό. Τώρα η κόρη μου έχει αποφοιτήσει με επιτυχία από το μουσικοπαιδαγωγικό κολέγιο.

Το δεύτερο περιστατικό συνέβη σχετικά πρόσφατα - την άνοιξη του 2003. Λίγο πριν την ημέρα του Αγίου Νικολάου, ανακαλύφθηκε μια μεγάλη πέτρα στο αριστερό μου νεφρό και κατέληξα στο νοσοκομείο. Την παραμονή της εορτής, στην ολονύχτια αγρυπνία στην εκκλησία του νοσοκομείου, ζήτησα από τον Άγιο Νικόλαο να κάνει ένα θαύμα - να με ελευθερώσει από αυτή την επικίνδυνη πέτρα χωρίς χειρουργική επέμβαση. Και το θαύμα δεν άργησε. Το πρωί της γιορτής, πρώτα ο υπέρηχος και μετά η ακτινογραφία έδειξε ότι δεν υπήρχε πλέον πέτρα στο νεφρό και πήρα εξιτήριο στο σπίτι.

Ιερέας Vladimir SERGIENKO, Κοζάκος Καθεδρικός Ναός Τιμίου Σταυρού, Αγία Πετρούπολη

Δεν υπάρχουν σχόλια: