Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Ο ΆΓΙΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΏ!! ΜΟΥ ΕΊΠΕ!!!






Ο Άγιος που αγαπάω και που τον είδα όνειρο 1 χρόνο πριν Άγιο καταταχθεί  και μου είπε να του κάνω την εκκλησία του..  

Δεν ήξερα ποτέ για αυτόν δεν είχα ακούσει τίποτα..

Μου είπε είμαι ο Ευμενιος Σαριδακης  εσένα διαλέγω παιδί μου να κάνεις την εκκλησία μου ..
Από τότε τον νιώθω συχνά κοντά μου ..
Τον Αγαπάω πολύ..
Το εκκλησάκι  το μικρό φτιάχτηκε  πριν γίνει η Αγιοκαταταχθει  μόλις τον είδα όνειρο μετά από λίγο καιρό το φτιάξαμε...

Πέρυσι έγινε εσπερινος ..

Φέτος αύριο  21 Μαιου με την βοήθεια του Θεού θα γίνει παράκληση   7 το απόγευμα...
Να τον επικαλείστε  

Τα εικονακια και τα εκκλησακια  θα τα δώσω αύριο στα άτομα που θα είναι  στην παράκληση  ...

Μεγάλη η χάρη του


Οδός Κρυστάλλη 7 Ηράκλειο Κρήτης.

Πριν το ΠΆΧΝΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: