Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 20 Απριλίου 2021

15.4.2021Ο ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΝ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕ ΑΠΟ ΜΕΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ 3 ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ, ΚΑΘΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ.


Σας μεταφέρουμε παρακάτω ένα συγκλονιστικό θαύμα τού Αγίου Εφραίμ, που συνέβη στην Κύπρο κι έχει δημοσιευτεί στο F.B.: Άγιος Εφραίμ – Ανέγερση μοναστηρίου στην Κύπρο – Χολέτρια Πάφος, απ’ όπου και οι φωτ/φίες που βλέπετε:
Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Δ. και κατάγομαι από το Καπούτι της Μόρφου, αλλά τα τελευταία χρόνια είμαι μόνιμος κάτοικος της περιοχής Λατσιών. Τον περασμένο Αύγουστο του 2020 άρχισε ο δικός μου γολγοθάς, μιας και εμφανίστηκε ένα κουβάρι στο δεξί μου όρχι, όπου μετά από εξειδικευμένες εξετάσεις έδειξε ότι είναι ΜΕΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ με αποτέλεσμα να τον αφαιρέσουμε. Τρείς μήνες αργότερα, και συγκεκριμένα τον περασμένο Νοέμβριο, έκανε μετάσταση στο δεξί μου χέρι. Μετά από μαγνητική τομογραφία (MRI) φάνηκε ότι υπάρχουν δύο κουβάρια, αλλά στην τελική, μετά από χειρουργείο, όπου και έπρεπε να αφαιρεθούν, βρέθηκαν τρία. 19 Δεκεμβρίου του 2020 ξεκίνησε ο κύκλος των χημειοθεραπειών μου, όπου ξαφνικά βρέθηκε κουβάρι στον αριστερό μου ώμο αυτή τη φορά, αλλά και στο γόνατο. Οι γιατροί με ενημέρωσαν ότι είναι μικρότερο από 2 cm, γι’αυτό και δεν θα το πειράξουν. Παράλληλα να πω ότι ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΙΩΘΑ. Σαν να ήταν μουδιασμένο συνεχώς και δύσκολα μπορούσα να κάνω κάποια κίνηση. Λίγο καιρό μετά το κουβάρι έφτασε το 1,9 cm και η ογκολόγος τότε μου είπε: «Κωνσταντίνε, πρέπει τώρα να πάμε να το αφαιρέσουμε». 
Εκεί που πήγα να κάνω και πάλι εξειδικευμένες εξετάσεις φάνηκε από το πουθενά ΠΡΗΞΙΜΟ ΣΤΟ ΕΝΤΕΡΟ και κάποιες σκιές οι οποίες ανησύχησαν την ογκολόγο και με προέτρεψε να πάω για γαστροσκόπηση. Το αποτέλεσμα να βρεθεί κουβάρι 0,3 cm, όπου και αυτό ήταν μεταστατικός καρκίνος. Με ενημέρωσε η ογκολόγος ότι τα αποτελέσματα δεν ήταν καλά και έπρεπε επειγόντως ν’ αφαιρεθεί. 
Εδώ θέλω να σημειώσω, ότι είχα διαβάσει πως θα υπάρχουν για προσκύνημα Ιερά Λείψανα και ιερές παντόφλες τού Αγίου Εφραίμ εκ νέας Μάκρης στην Παναγία του Τράχωνα στην Λευκωσία. Αν και ήμουνα εξαντλημένος και το σώμα μου ένιωθα να με εγκαταλείπει, πήγα στο προσκύνημα και παρόλη την ταλαιπωρία, μιας και υπήρχε κοσμοσυρροή, κατάφερα να προσκυνήσω. Ξεχάστηκα όμως  να πάρω λαδάκι τού Αγίου, αλλά λίγες μέρες μετά είδα πάλι, μέσω facebook, πως τα Ι. Λείψανα μεταφέρθηκαν στην Ανθούπολη, στην Εκκλησία Μεταμορφώσεως του Σωτήρος. Πήγα κι εκεί και αυτή τη φορά ΠΗΡΑ ΛΑΔΑΚΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ, με το οποίο σταυρωνόμουνα καθημερινά.
Ένα βράδυ που πήγα για ύπνο, ένιωσα ένα βάρος από πάνω μου και κάποιον να μου λέει: «ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΟΥ». Χωρίς να βλέπω κάποιο πρόσωπο ή κάτι, συνέχισε να μου λέει: «ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ Θ’ ΑΦΗΣΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ». Ξυπνάω τότε απότομα και ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΠΙΤΖΑΜΕΣ ΜΟΥ ΣΧΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΟΛΟΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΡΚΙΝΟ. Πήρα αμέσως την ογκολόγο μου και μου είπε πως έχει ζήσει και έχει δει πολλά θαύματα, γι’αυτό να πάω να κάνουμε και πάλι εξετάσεις. Πήγα στον Άγιο Θέρισο, όσοι γνωρίζουν, για τις εξετάσεις που έπρεπε να γίνουν. 
Σήμερα λοιπόν έχουμε τα αποτελέσματα των εξετάσεων, τα οποία και συγκρίθηκαν με τα προηγούμενα. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ, σα να μην υπήρχε τίποτα και ακόμη και Η ΙΔΙΑ Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ, από συγκίνηση, μπροστά μου. 
Τι είναι αυτό τώρα; Δεν είναι θαύμα; Δεν πρέπει να τον ευχαριστώ και να τον ευγνωμονώ για όσο ζώ; Έταξα ότι πρέπει ο κόσμος να το μάθει το συντομότερο και αμέσως επικοινώνησα με τον κύριο ΜΑΡΙΟ ΧΑΠΕΡΗ και τον παρακάλεσα να το μοιραστεί με όλους εσάς τους πιστούς. Δοξάζω το όνομα Σου, Άγιε Εφραίμ μου. 
Κωνσταντίνος
Ο Άγιος μας, ο Άγιος Εφραίμ, θέλει τα θαύματα του να ακούγονται. Δεν είναι τυχαίο που στο Μοναστήρι Του υπάρχουν πολλοί τόμοι με βιβλία όπου έχουν καταγραφτεί τα θαύματα Του. Ο λόγος; Απλός... Ο κόσμος να ακούει, να μαθαίνει, και να έρθει κοντά Του, έτσι ώστε την ώρα που θα χρειαστεί ένα χέρι βοηθείας, μιας ανώτερης δύναμης, να μπορεί να τον επικαλεστεί. 
… Όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνήσει με τον κύριο ΜΑΡΙΟ ΧΑΠΕΡΗ στο τηλέφωνο  97659518 (Κύπρος).
Βοήθεια μας ο Άγιος Εφραίμ, ο Άγιος Πατέρας μας. Αμήν!

ΧΑΙΡΕ ΕΦΡΑΙΜ, ΤΟ ΤΑΧΥΤΑΤΟΝ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΩΝ ΕΙΣ ΣΕ ΕΛΠΙΖΟΝΤΩΝ!

ΑΓΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΦΡΑΙΜ, ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓ/ΣΤΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΣΙΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΑΚΑΡΙΑΣ  ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ  ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΗΜΩΝ, ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, ΤΗΣ ΜΑΣΤΙΓΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΊΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΑΓΑΠΗΣ, ΠΙΣΤΕΩΣ, ΦΩΤΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΘΕΊΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΟΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ. ΑΜΗΝ!

ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΕΓ. ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ! KAΛΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΏΝΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: