Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

ΤΙ ΕΊΔΑ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΒΡΆΔΥ ΣΤΟ ΆΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ.


Ευκαιρία να αναφέρω μια ιστορία που την έζησε ένας φίλος μου στο  Άγιον όρος. Πριν αρκετά χρόνια,φοιτητής ακόμα κανονίζουμε 3 φίλοι να πάνε στο όρος σε ένα μοναστήρι.δεν ξέρω ποιο.Να  σημειώσω πως ο φίλος μου ναι μεν ασπάζεται την θρησκεία αλλά δεν είναι και ο ....φανατικός.Πιο πολύ πηγε για την παρέα παρά επειδή ένιωθε πως πρέπει να πάει.Αφου λοιπόν φτάσανε και τακτοποιήθηκαν στο κελί που τους δώσανε,παρακάλεσε τους άλλους δυο να μην καπνίζουνε μέσα στο κελί γιατί εκτως ότι είναι φανατικός αντικαπνιστης,τον ενοχλεί πολύ ο καπνός.Κοιμηθηκαν  το βράδυ μια χαρά και ξημερώματα ξυπνάνε για να πάνε στην λειτουργία.ξυπνάνε τον φίλο μου αλλά νυσταζε ακόμα και παρέμεινε στο κρεβάτι  μεταξύ ύπνου και ξύπνιου που λεμε. Είπε όμως στα αλλά δυο παιδιά να πάνε στην εκκλησία μιας και ήταν έτοιμοι εκείνοι για να μην καθυστερήσουνε και μόλις ετοιμαζότανε θα πήγαινε να τους βρει.  Πραγματικά έτσι έγινε και τα δυο παιδιά φύγανε αφήνοντας τον φίλο μου στο κελί μεταξύ ύπνου και ξύπνιου όπως είπα.την ώρα που ετοιμάστηκε να σηκωθεί νιώθει ένα ντουμάνι καπνού να έρχεται προς τα πάνω του και τσαντισμένος νομίζοντας πως κάποιος από τους δυο έχει μείνει ακόμα εκεί και άναψε τσιγάρο γυρναει να φωνάξει. Τότε βλέπει στο κάτω μέρος του κρεβατιού του να κάθετε ένα πραγμα όπως μου είπε καφέ με λέπια ανθρωπόμορφο φορούσε κουστούμι και σκαρπινια και κάπνιζε τσιγάρο.του λέει!!! Πέσε και κοιμήσου που θα πας; Άσε τους άλλους να πάνε και εμεις θα κάτσουμε μαζί εδώ.  Ο φίλος μου δεν φοβήθηκε αντίθετα κινήθηκε επιθετικά απέναντι του να τον χτυπήσει.Τοτε έγινε καπνός και εξαφανίστηκε. Το είπε στους μοναχούς και του είπανε πως ΕΚΕΙΝΟΣ κάνει συχνά πυκνά βόλτες εκεί.Αυτη ήταν η ιστορία του αν και δεν ήμουν παρόν γνωρίζοντας πολλά χρόνια τον φίλο μου έχω κάθε λόγο να τον πίστευω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: