Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

"Νίπτω τας χείρας μου..."




"Νίπτω τας χείρας μου..."

Σε έναν κόσμο άδικο, με χρόνο σωστού πλυσίματος που αγγίζει τα 30'', βρέχουμε καταρχάς τα χέρια μας με κρύο ή ζεστό τρεχούμενο νερό. Κατόπιν προσθέτουμε σαπούνι στα ήδη βρεγμένα χέρια και το σχολαστικό μας ξέπλυμα της συνείδησης μόλις που ξεκινάει:
- "Εγώ δεν ξέρω, δεν είδα, δεν μου αρέσει γενικότερα να ανακατεύομαι σε ξένες υποθέσεις".
- "Εγώ απλά εκτελούσα διαταγές. Δεν ήμουν σε θέση να τις κρίνω ή πόσο μάλλον και να τις παρακούσω".*
*(Η δημοφιλέστερη δικαιολογία των Αξιωματικών του Χίτλερ, αλλά και του Προσωπικού στα στρατόπεδα συγκέντρωσης κατά την ναζιστική θηριωδία στις δίκες που επακολούθησαν για εγκλήματα πολέμου).
-"Δεν πρόκειται να αλλάξω εγώ τον κόσμο, ούτε κι εσύ. Τι θες και τα σκαλίζεις;"
- "Εγώ δεν θίγομαι πουθενά σε όλο αυτό, δεν είχα κανέναν λόγο αντικειμενικά ώστε να αντιδράσω".
- "Αντιδράστε πρώτα εσείς... ας βγει κάποιος μπροστά κι εγώ θα ακολουθήσω ύστερα".
- "Έλα μωρέ τώρα... ο κόσμος λέει άλλα. Εξάλλου, το είπαν και οι ειδικοί".
 Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, στεγνώνουμε τα χέρια μας με καθαρή πετσέτα.
Επαναλαβάνουμε, σε τακτική βάση κατά τη διάρκεια της ημέρας.
erimitic 

Δεν υπάρχουν σχόλια: