Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Καλή συμβουλή από τον μοναχό Yermolai (Chezhia): "Σκεφτείτε τώρα μόνο για τον Χριστό."

Καλή συμβουλή από τον μοναχό Yermolai (Chezhia): "Σκεφτείτε τώρα μόνο για τον Χριστό."

 

- Πατέρα, ασκητευεις  για πολλά χρόνια στο Άγιο Όρος. Πώς, με βάση την προσωπική σας εμπειρία, μπορείτε να μάθετε να πολεμάτε με σκέψεις;

 

- Γιατί προκύπτουν σκέψεις; Επειδή σκεφτόμαστε συνεχώς για τον εαυτό μας. Δηλαδή: ήρθα,εκανα, αγόρασα, το πήρα. Εάν το «εγώ» μας βρίσκεται στο επίκεντρο των σκέψεών μας, τότε όλες οι σκέψεις προκύπτουν σε αυτό το ίδιο το θέμα. Πώς μπορείτε να το αντιμετωπίσετε;

Για παράδειγμα, όταν ήμουν αρχάριος, πριν από περίπου 14 χρόνια, πλησίασα τον γέροντα Ιερεμία και ρώτησα: «Πατέρα, τι πρέπει να κάνω; Σκέφτομαι συνεχώς είτε για τον εαυτό μου, είτε για τη μητέρα μου, είτε για τη γιαγιά μου, είτε για τον παππού μου, ή για τις υποθέσεις μου. " Και λέει: «να αλλάζεις το θέμα. Σκεφτείτε τώρα μόνο τον Χριστό. " - Αλλά πως?" - «Τώρα, αν προσεύχεστε - προσευχηθείτε στον Χριστό, αν διαβάσετε - διαβάστε για τον Χριστό, αν μιλάτε: δεν μπορείτε ούτε να προσευχηθείτε ούτε να διαβάσετε - να μιλήσετε για τον Χριστό, εάν κανείς δεν είναι κοντά - τραγουδήστε για τον Χριστό.

 

 Απλά μείνετε απασχολημένοι με τον Χριστό όλη την ώρα. Και θα μάθετε κάποια μέρα να μην σκέφτεστε τίποτα εκτός από τον Χριστό. "

Έχω υιοθετήσει τη συνταγή του και τώρα, ακόμη και τώρα, σε βλέπω, βλέπω έναν Ιησού Χριστό σε όλους σας. Πίστεψέ με! Επομένως, το όλο θέμα είναι η απόφασή μας. Ο Θεός μας έδωσε ένα όπλο - τη θέληση. Αυτή η δύναμη πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Μας ευλόγησε ειδικά ώστε μέσω αυτής της θέλησης, της συγκέντρωσης αυτής της θέλησης, να μάθουμε να αγαπάμε. Και μόλις μάθουμε, ή αγωνιζόμαστε για αυτό, τότε αυτά τα προβλήματα θα εξαφανιστούν από μόνα τους.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: