Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024

Ο π. Συμεών Ζαχαρία, ένας από τους παλαιότερους ιερείς της Μονής Σιχάστριας (είναι άνω των 90 ετών), εκπλικαρεί τούς χριστιανούς!!!



Ο π. Συμεών Ζαχαρία, ένας από τους παλαιότερους ιερείς της Μονής Σιχάστριας (είναι άνω των 90 ετών), ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε αθόρυβα για αρκετά χρόνια (Poiana lui Ioan Hermitage):

 "Χριστιανοί, προσευχηθείτε! Γιατί θα έρθουν μεγάλα δεινά στους ανθρώπους! Οι άνθρωποι δεν προσεύχονται πια στον ΘΕΟ. Θα δείτε, τα λόγια μου δεν είναι ψέματα. Δεν ξεφεύγουμε, δεν ξεφεύγουμε εύκολα, γιατί δεν παίζουμε με τον ΘΕΟ.

  Απλώς δεν θα ζήσεις όσο τα βουνά.  Ναι, τώρα είσαι νέος, είσαι στην εξουσία... Αλλά να δεις πότε θα γεράσεις!  Αν θα είσαι ακόμα μεγάλος... Ο θάνατος δεν είναι παιχνίδι.  Φεύγουμε για πάντα από αυτόν τον κόσμο και μπαίνουμε σε έναν κόσμο της αιωνιότητας... Ο άνθρωπος δεν ξέρει τι θα κάνει ο ΘΕΟΣ μαζί του.. ​​Ούτε εγώ μπορώ να το ξέρω αυτό.. Αλλά ξέρω ότι θα Του απαντήσω για όλες τις πράξεις και τα λόγια μου ακόμα και τις σκέψεις μου!  Ελπίζω κι εγώ... ναι... Ελπίζω στον Κύριό μου.. Αλλά, δεν έχω ασφάλεια.  Όλη μου η ελπίδα είναι να μείνω μαζί Του για πάντα!

 Αλλά προσευχηθείτε, αγαπητοί μου!  Ότι έρχονται μεγάλα δεινά.. Προσευχήσου και πλησιάσου στον Θεό!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: