Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 8 Απριλίου 2021

" Είσαι δικοί μας! Θα σε πάρουμε μαζί μας! "

 


Η ηλικιωμένη γυναίκα που πέθανε ήταν 89 ετών, παρέλυσε. Μια εβδομάδα πριν από το θάνατό της, άρχισε να φτύνει τον  εαυτό της και τους τοίχους που ήταν ξαπλωμένη . Δεν μπορούσε να μιλήσει. Ήταν περίεργο να βλέπεις. Όταν ο θάνατος έρχεται σε ένα άτομο, αισθάνεται πώς η ψυχή αρχίζει να διαχωρίζεται. Έχω γνωρίσει τόσα πολλά από αυτά. Ένας από τους συγγενείς μου ξάπλωσε και είπε: «Τι θαύμα! Τώρα ήμουν στα προάστια, ήμουν στο σπίτι μου, είδα όλους τους συγγενείς μου». Και ο ίδιος βρισκόταν και πέθανε στη Σιβηρία. Δηλαδή, ο Κύριος τελικά του έδειξε τόσο έλεος - του έδωσε να αποχαιρετήσει εκείνα τα μέρη, για να δει όλους. Πέθανε την επόμενη μέρα.

Στο τέλος, ακάθαρτα πνεύματα εμφανίζονται πίσω από την αμαρτωλή ψυχή. Ξέρουν ότι η ψυχή πρέπει να φύγει, την φυλάσσουν. Ίσως γι 'αυτό η γιαγιά μου έφτυνε  τον εαυτό της και τους τείχους - έτσι ώστε τα κακά πνεύματα να απομακρυνθούν.

Υπήρχε ένας τέτοιος αρχιμανδρίτης στο Trinity-Sergius Lavra, π. Tikhon (Agricov). Ήταν ένας πραγματικός έξυπνος ποιμένας . 

Δίδαξε ποιμαντική διδασκαλία. Αυτοί οι μαθητές που άκουγαν τις διαλέξεις του έλαβαν μια μεγάλη ευλογία. Μόλις κλήθηκε σε μια γυναίκα που πέθαινε στο Σεργκιέφ Ποσάντ. 

Έφτασε, μπήκε στο διαμέρισμα και βλέπει πολλούς ανθρώπους. Η πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής της πόλης πέθαινε και ήταν μέλος του κόμματος. Αυτή τη στιγμή, όταν οι άνθρωποι μαζεύτηκαν γύρω της, και πήγε ο πατήρ Τυχων. 

Πήγε σε αυτήν, εξομολογήθηκε και μετανόησε . Και μετά του μιλάει, παίρνοντας το χέρι του. "Δεν θα σε αφήσω να φύγεις!" - "Τι συμβαίνει?" - "Εδώ, υπάρχουν πολλοί μαύροι, τρομακτικοί και λένε:" Είσαι δικοί μας! Θα σε πάρουμε μαζί μας! "Με βασάνιζαν για μια ολόκληρη μέρα. Και όταν μπήκες, όλοι έφυγαν. Τώρα - μαζί σου - δεν φοβάμαι. Όλοι έφυγαν. Μην με αφήσεις."

 

Archimandrite Ambrose (Yurasov)

"On Faith and Salvation" τόμος 1.

Δεν υπάρχουν σχόλια: