Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΆ ΜΕ ΤΌΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΌ ΙΕΡΈΑ ΠΑΤΉΡ ΝΙΚΌΛΑΟ ΤΆΣΙΟ



Καλησπέρα σας αγαπητοί μου αδερφοί. 
Ήταν Σεπτέμβριος του 2017 που χάνω αιφνίδια τον πατέρα μου από ανακοπή 58 χρόνων. Ιανουάριο του 2018 και ενώ οι ανάγκες ήταν πολλές αποφασίζω να ανοίξω ένα μαγαζί για να ζήσω,με την βοήθεια του Θεού, την οικογένεια μου. Πράγματι σας το λέω δεν θα το άνοιγα ποτέ αν όλοι οι γνωστοί και οι φίλοι δεν ήταν μαζί μου και προπάντων εγώ πιστεύω με βοήθησε πολύ και η Παναγία μας όταν ξαφνικά όλα έρχονταν βολικά.
Πρώτη μέρα στην δουλειά λοιπόν καθόμουν με το κεφάλι σκυφτό και σκεφτόμουν.. μια τον θάνατο του πατέρα μου,μια αν έκανα καλά που άνοιξα αυτό το μαγαζί και ίσως αν έκανα κάτι άλλο..  ήμουν χαμένος. Σηκώνω το κεφάλι μου και εκεί που ήμουν μόνος δεν είχε μπει κανένας βλέπω μπροστά μου έναν Πάτερ..  έβαλα τα κλάματα και του λέω  παππούλι μου ο Θεός σε έστειλε δώσε μου την ευχή σου.. μού έδωσε την ευχή του Σταύρωσε τον χωρο και έφυγε. Ήταν ο Πάτερ Νικόλαος. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που τον είδα μπροστά μου δεν τον ήξερα. Βλέπω μπαίνει ένας μέσα αντε άλλος ένας αναθαρεψα. Την άλλη μέρα και για πολλές μέρες ακόμα τον έβλεπα γύρω γύρω στέκονταν και ευλογούσε με το σημείο του Σταύρου και έφευγε. Η καρδιά μου από θλίψη γέμισε από χαρά αυτος ο άνθρωπος είχε την χάρη του Αγίου Πνεύματος..και τα πρώτα έσοδα φάνηκαν απρόσμενα.. από την πρώτη κιόλας μέρα. Μεγάλη ανάσα. Πάω στο σπίτι με ρωτάνε τι έγινε σήμερα και τους λέω ήρθε ένας Παππάς Άγιος σωστός τόση ανακούφιση μου έφερε που δεν ξέρω αν ήταν άνθρωπος η κάποιος Άγιος του Θεού. Από κει και πέρα όλα πήγαν όπως έπρεπε.  Μια Μέρα όταν ήταν η Μητέρα μου στο Μαγαζί τον είδε και τον χαιρέτησε εγκάρδια.. εγώ δεν ήξερα ούτε το όνομά του. Λέω μάνα τον ξέρεις αυτόν? Ναι μου λέει ήταν πολύ φίλος με τον πατέρα σου .. αφού όταν άνοιξαμε το μαγαζί(οι γονείς μου τηρουσαν τυροπιταδικο) καθόταν ο πατέρας σου και περίμενε να δει πως θα πάει η πρωτη μέρα και πρώτος μπήκε ο Πάτερ Νικόλαος και ευλόγησε τον χώρο και από κει γνωρίστηκαν μετά πήγαν όλα καλά. Μόλις της είπα ότι αυτος ήταν ο Πάτερ που ήρθε και σε εμένα δοξασε τον Θεό για την μεγαλοσυνη του που δεν μας άφησε ποτέ στην μοίρα μας. Θεωρώ ότι τίποτα από όλα αυτά δεν είναι τυχαίο.  Δόξα να έχει ο Κύριος μας και με τους Άγιους του σαν τον Πάτερ Νικόλα να μας βοηθά δεν είμαστε μόνοι μας .. δεν είμασταν ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: