Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

«Τ Ο Ν Ε Ρ Ο Τ Ο Υ Θ Ε Ο Υκαί τό νερό τοῦ διαβόλου»


«Τ Ο  Ν Ε Ρ Ο  Τ Ο Υ  Θ Ε Ο Υ
καί τό νερό τοῦ διαβόλου»

Ἕνας Ἱερεύς στήν Ρωσία, μετά τόν Ἁγιασμόν τῶν Θεοφανείων, ἐγέμιζε τά μπουκαλάκια τῶν ἐνοριτῶν. Κάποια μεσόκοπη κυρία τόν πλησίασε καί τοῦ ἔδωσε ἕνα ὄμορφο μπουκάλι. Μόλις, όμως, εκείνος έβαλε Αγιασμό, το μπουκάλι έγινε θρύψαλα!
-Κυρία μου, τι είχε μέσα το μπουκάλι; ρώτησε σαστισμένος ο κληρικός.
Εκείνη κατέβασε με ντροπή το κεφάλι και ομολόγησε:
-Πάτερ, να... συμπαθούσα ένα παλικάρι και ήθελα να το παντρέψω με την κόρη μου. Για να το πετύχω, λοιπόν, πήγα σε μια γριά μάγισσα κι αυτή μου ἔδωσε  τό «νερό της αγάπης», όπως το είπε. Φοβόμουν, όμως, να το δώσω στην κόρη μου να πιῇ και για να είμαι σίγουρη πως δεν θα πάθῃ κακό, σκέφθηκα να το ανακατέψω με Αγιασμό!
-Είδατε, λοιπόν, της είπε ο ιερεύς, που δεν χωρούν στο ίδιο μπουκάλι το Νερό του Θεού και το νερό του διαβόλου; Γι' αυτό έγινε κομμάτια. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Ο,τι θέλουμε, πρέπει να το ζητάμε μόνον από τον Θεόν, τον Πατέρα μας. Εκείνος, αν είναι για το καλό μας, θα μας το δώσῃ. Ο διάβολος, αντιθέτως, κάνει χίλιες δυο παραχωρήσεις για να μας ευχαριστήσῃ φαινομενικῶς και στην συνέχεια να μας οδηγήσῃ στην καταστροφήν…

(Ἀπόσπασμα ἀπό τό βιβλίον 
τοῦ ὑπογράφοντος Ἐμμανουήλ Μελινοῦ «ΑΝΘΗ ΑΓΙΑΣ ΡΩΣΙΑΣ» σελ. 235, Α΄ἔκδοσις Ἀθῆναι 1995, 
νέα ἔκδοσις 2003).

M α ν ώ λ η ς  M ε λ ι ν ό ς
Θεολόγος Συγγραφεύς
Διευθυντής τῆς Bιβλιοθήκης
τῆς ῾Iερᾶς Συνόδου 
τῆς ᾿Eκκλησίας τῆς ῾Eλλάδος
e-mail: ManolisMelinos@gmail.com 
http//: www.manolismelinos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: