Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

Πρωτοπρεσβύτερος Valentin Biryukov .Μόλις μαθαίνουμε να ζούμε στη γη . Κεφάλαιο εικοστό ένατο!!!


Πρωτοπρεσβύτερος Valentin Biryukov .Μόλις μαθαίνουμε να ζούμε στη γη . Κεφάλαιο εικοστό ένατο!!!


Ευλογία για το Κήρυγμα



«Μια μέρα η Χριστίνα ξάπλωσε στην κουζίνα για να ξεκουραστεί... Και εγώ ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι - ακίνητη. Δεν υπάρχει κανείς στο σπίτι. Η πόρτα είναι κλειστή, ως συνήθως. Ξαφνικά ακούω τα βήματα κάποιου. Κοίταξα: και μια νεαρή καλόγρια ερχόταν κοντά μου, τόσο όμορφη. Με φωνάζει με το όνομά μου: «Λοιπόν, Κλαούντια, πονάνε οι αρθρώσεις σου;» Και εκείνη την ώρα, οι αρθρώσεις μου πονούσαν τόσο πολύ που τα χέρια μου παρέλυσαν. Αλλά εκείνη τη στιγμή ξέχασα τον πόνο, απλώς τον κοίταξα με όλα μου τα μάτια: πώς ήρθε; Άλλωστε, η Χριστίνα κοιμάται, και η πόρτα είναι κλειστή... Ναι, και που την είδα, τόσο καλά, ξέχασα, και ποια ήταν, δεν ήξερα... Τότε αυτή η καλόγρια λέει: «Λοιπόν, σήκω, Κλόντια». Πρέπει να περπατήσουμε. Ανάγκη για φαγητό. Πρέπει να σας το πούμε». Για τι να μιλήσω; Η Κλόντια κατάλαβε αμέσως ότι μιλούσαμε για τις ιστορίες της για το θαύμα που της συνέβη. Άλλωστε οι γιατροί της είπαν ότι όλο αυτό ήταν ένα όνειρο, παραλήρημα, δεν συνέβη τίποτα τέτοιο... Και μετά τα λόγια αυτής της εξαιρετικής γυναίκας, οι αμφιβολίες της υποχώρησαν, η Claudia ένιωσε τόσο ελεύθερη και άνετη! Εξάλλου, η Αγία Γυναίκα επιβεβαίωσε ότι η ιστορία της Claudia δεν είναι ένα όνειρο, αλλά ένα ζωντανό ουράνιο κήρυγμα. 

Αυτό σημαίνει ότι είναι αξιέπαινο να μιλάμε για τα έργα του Θεού... «Και η μοναχή βαδίζει με την πλάτη στην πόρτα. Στάθηκε στο κατώφλι. Στη συνέχεια κατέβασα τα πόδια μου στο πάτωμα - και δεν παρατήρησα πώς σηκώθηκα, αλλά πριν από αυτό δεν μπορούσα καν να κινηθώ. Την ακολουθώ, ήθελα να ξυπνήσω τη Χριστίνα, να της πω: "Γιατί κοιμάσαι, είρθε καλεσμένος μαζί μας!" Μόνο για μια στιγμή έστρεψε το βλέμμα της στην Χριστίνα - και αυτή η Αγία Γυναίκα δεν ήταν εκεί, αν και η πόρτα δεν άνοιξε! Εκείνη τη στιγμή η Χριστίνα ξύπνησε και αναφώνησε: «Ω, Κλάβα!» Τι είδα στο όνειρό μου μόλις τώρα! Υπήρχε ένας καταπληκτικός άγιος εδώ! Φιλάει το κατώφλι: «Πάτησε εδώ!.. Και φιλάει και το πόμολο της πόρτας που κρατούσε... - Κλάβα, πόσο χαίρομαι που σε φρόντισα και είδα τέτοιο άγιο όνειρο... Πότε Η Χριστίνια είδε ότι στεκόμουν στα πόδια μου, - φώναξε ακόμα πιο δυνατά: - Ω, Κλάβα, και στέκεσαι εκεί! Τι χαρά!.. Και κλάψαμε μαζί». Μετά από αυτό το περιστατικό, η Klavdia Nikitichna άρχισε να μιλάει για τα πάντα, χωρίς φόβο συκοφαντίας. 

Αποδείχθηκε ότι άρχισε να κηρύττει με εντολή της Αγίας Γυναίκας, που της εμφανίστηκε στο σπίτι. Ήταν σαν μια ευλογία από τον Θεό, που μεταδόθηκε μέσω ενός άγνωστου αγίου... Πολλοί άνθρωποι ήρθαν στην Κλαούντια - εγώ ο ίδιος είμαι μάρτυρας. Μαζί μου ήρθαν από την περιοχή του Νοβοσιμπίρσκ, από την περιοχή του Τομσκ επίσης. Ήρθαμε από όλη τη χώρα. Την επισκέφτηκαν τα ξαδέρφια μου και ο κουνιάδος μου. Ο διάκονος π. Νικηφόρος την είδε και την άκουσε πολλές φορές... Και στο Τομσκ η είδηση του θαύματος του Θεού ήχησε από τον άμβωνα της εκκλησίας. Ο πατέρας Alexander Pivovarov μίλησε για το θαύμα του Barnaul σε ένα κήρυγμα το Σάββατο του Λαζάρου. 

Εκείνη την εποχή, απλώς υπηρετούσα στην Εκκλησία Πέτρου και Παύλου και ήμουν ζωντανός μάρτυρας του πώς οι άνθρωποι εμπνέονταν από τα λόγια του πατέρα Αλέξανδρου. - Διεύθυνση? Ποια είναι η διεύθυνσή της; - αντηχούσε σε όλο τον ναό. Στη συνέχεια ο πατέρας Αλέξανδρος πρόσθεσε: «Για όσους θέλουν να επαληθεύσουν προσωπικά την ανάσταση της Κλαούντια από το Μπαρνάουλ, για να τη γνωρίσουν, μπορώ να σας πω τη διεύθυνσή της... Μετά από αυτό το κήρυγμα, πολλοί άνθρωποι πήγαν στο Μπαρναούλ». Και ο πατέρας Αλέξανδρος γαντζώθηκε αμέσως: «Τι κηρύττει;» Ποιος είναι αυτός που αναστήθηκε;!Ήθελαν να ανοίξουν ποινική δικογραφία εναντίον του, τον απείλησαν μάλιστα ότι θα του στερήσουν τον βαθμό. Μετά από όλα, ήταν ενεργητικός, φροντίδα - προσέλκυσε τους νέους σε αυτόν, τους δίδαξε. Αλλά οι αρχές δεν το χρειάζονταν αυτό τότε. Πολλοί στο Τομσκ με ρώτησαν για όσα μου είπε η Κλαούντια. Είπα σε όλους για αυτό το θαύμα, δεν αρνήθηκα κανέναν - ούτε στο ναό, ούτε στο σπίτι κανενός. Αμέσως οι αξιωματικοί της KGB άρχισαν να με παρακολουθούν. Οι ενορίτες με προειδοποίησαν: «Οι γυναίκες που σε ακολουθούν στάλθηκαν από την KGB». - Αφησε τους να φυγουν! - Απάντησα. - Αφήστε τους να δουν. Λέω μόνο ό,τι είδα και άκουσα ο ίδιος, δεν προσθέτω τίποτα και δεν λέω λέξη για τις αρχές.



Δεν υπάρχουν σχόλια: