Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Ορθόδοξες διδακτικές ιστορίες. 🍂"Γύρισε, έχεις χαθεί."



 Ορθόδοξες διδακτικές ιστορίες.  🍂"Γύρισε, έχεις χαθεί."


 🍂Δούλευα με τη Νατάσα σε ένα εργοστάσιο ρούχων από το 1922.  Δεν ήταν μόνο άπιστη, αλλά και γελούσε με τους πιστούς, αν και ήταν ευγενική από τη φύση της και βοηθούσε τους άλλους.  Δεν την έχω ξαναδεί από το 1927 — μεταφέρθηκε σε άλλο εργοστάσιο.  Την ξανασυνάντησα το 1947.  Με χαιρέτησε ευγενικά και μου είπε τα εξής:


 - Το 1942 δούλευα στην οδό Kaluzhskaya σε ένα στούντιο.  Ήταν μακρύς ο δρόμος για να ταξιδέψεις, και ήταν μια δύσκολη εποχή—πόλεμος. Είχα τα πάντα: και το κρύο και την πείνα.  Μια μέρα πήγαινα με το αυτοκίνητο στη δουλειά και κατέβηκα από το μετρό στις έξι το πρωί.  Ήταν βαθύ φθινόπωρο, είχαν αρχίσει οι παγετοί.  Οι δρόμοι ήταν σκοτεινοί και έρημοι.  Διασχίζοντας την πλατεία έπεσα σε μια μεγάλη λακκούβα και έπεσα μέσα της.  Προσπαθώ να σηκωθώ και δεν μπορώ, σηκώνομαι και ξαναπέφτω, σαν να με σπρώχνει κάποιος.  Ήμουν εξουθενωμένη έκλαψα και είπα: «Κύριε, αν υπάρχεις, βοήθησέ με».  Ξαφνικά βλέπω: κάτι σαν μεγάλο εικονίδιο κατεβαίνει από τον ουρανό και σταματάει μπροστά μου.  Ήταν η εικόνα της Μητέρας του Θεού «Το Σημάδι».  Και γονατίζω στη μέση μιας λακκούβας και φωνάζω: «Μάνα του Θεού, βοήθησέ με!»


 Γυρίζει προς εμένα από την εικόνα και λέει: «Νατάλια, χάθηκες, γύρισε στον Γιό μου».


 Με αυτά τα λόγια, η εικόνα άρχισε να υψώνεται, και όλη την ώρα μέχρι να εξαφανιστεί από τα μάτια μου, άκουσα μια φωνή: «Γύρνα, χάθηκες».


 Τότε οι άνθρωποι έτρεξαν κοντά μου και άρχισαν να με σηκώνουν.  Ρωτάω: «Είδες την εικόνα που έπεσε από τον ουρανό;»  Αλλά κανείς δεν το είδε εκτός από εμένα.


 Ήρθα στη δουλειά όλο βρόμικη βρεγμένη και κλαίγοντας ζητώντας να με αφήσουν να φύγω, αφού δεν μπορούσα να δουλέψω.  Με άφησαν να φύγω.  Έφτασα στο σπίτι και αμέσως πήγα στην εκκλησία της Μονής Novo-Devichy.  Εκεί βρήκε την εικόνα της Μητέρας του Θεού "Το Σημάδι", έβαλε ένα κερί μπροστά της και έκλαιγε για πολλή ώρα, χωρίς να παρατηρήσει κανείς τίποτα.


 Τότε εξομολογήθηκα και κοινωνούσα.


 «Είσαι χαρούμενος», μου είπε ο ιερέας, «είναι ξεκάθαρο ότι έχεις ευγενική ψυχή...»


 Τώρα πηγαίνω συχνά στην εκκλησία και έχω βαφτίσει την κόρη και τα εγγόνια μου.  Πηγαίνω συχνά για να κοινωνήσω, και η ζωή μου έγινε εύκολη και ευτυχισμένη, και δεν ξέρω πώς να ευχαριστήσω τον Θεό για τα ελέη Του.



Δεν υπάρχουν σχόλια: