Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 2 Μαΐου 2024

Η μητέρα του αποθανόντος γιου της ήρθε στον πατέρα Γαβριήλ και ρώτησε:



 Η μητέρα του αποθανόντος γιου της ήρθε στον πατέρα Γαβριήλ και ρώτησε:

«Γιατί οι νέοι φεύγουν από αυτή τη ζωή;»
Ο γέροντας απάντησε:
«Σε ένα χωριό πέθανε ο μοναχογιός μιας πιστής γυναίκας και εκείνη παραπονέθηκε στον Θεό: «Εξαιτίας της αγάπης μου για Σένα, υπέμεινα πολύ χλευασμό, κοροϊδία και ανάγκη. Δεν υπήρχαν πιστοί εδώ εκτός από εμένα. Μου πήρες τον γιο μου. Γιατί τον πήρες;» Το ίδιο βράδυ, αυτή η γυναίκα είδε ένα όνειρο: άγγελοι την πήγαν στον Κύριο. Ρώτησε τι ζητούσε. - Δώσε μου πίσω τον γιο μου! – απάντησε η γυναίκα. – Θέλεις να δεις τον γιο σου; - ρώτησε ο Κύριος. - Ναί! – ξέσπασε σε κλάματα. - Δείξε το! - διέταξε ο Κύριος. Έφεραν τον γιο τους, η μητέρα χάρηκε. -Τώρα τι ζητάς; - ρώτησε ο Κύριος. - Γιατί τον πήρες; – επέπληξε η γυναίκα. Τότε ο Κύριος διέταξε τους αγγέλους: «Δείξτε σε αυτή τη γυναίκα τι θα έκανε ο γιος της αν δεν τον είχα πάρει εγώ!» Αμέσως, σαν σε οθόνη, η γυναίκα είδε τις τρομερές αμαρτίες που διέπραξε ο γιος της, ενώ ο γιος της βρισκόταν στις φλόγες της κόλασης. – Επιστρέψτε τον στη Βασιλεία των Ουρανών! - η μητέρα ξέσπασε σε κλάματα. Ο Κύριος διέταξε και ο γιος της επέστρεψε στη Βασιλεία των Ουρανών. - Για την καλοσύνη και την αγάπη σου, πήρα τον γιο σου, είναι δίπλα μου. Πιστεύετε πραγματικά ότι δεν ξέρω ποιος πρέπει να πάρω και πότε; – τη ρώτησε ο Κύριος. Όταν πεθαίνει ένας άνθρωπος, πες μου, ποια είναι η παγίδα του κακού εδώ; Άλλωστε η ανθρώπινη ζωή είναι στα χέρια του Θεού.




Δεν υπάρχουν σχόλια: