Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Αυγούστου 2024

Ο ΕΥΣΕΒΉΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΟΣ Ο ΡΟΥΜΆΝΟΣ. ΘΑΎΜΑΤΑ.



Ο ΕΥΣΕΒΉΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΟΣ Ο ΡΟΥΜΆΝΟΣ.


Ο ευσεβείς ήθελαν να τον συναντήσω στον καιρό των βασάνων του

29 Ιουλίου 2024

 

Δεν ξέρω καν από πού να ξεκινήσω, αλλά θα ξεκινήσω από την αρχή. Είχε ξεκινήσει η πανδημία του Covid-19, που τους τρόμαξε όλους, φοβήθηκα και εγώ, αλλά όχι πολύ. Όμως αυτό που ακολούθησε ήταν πραγματικά τρομακτικό! Έκανα υπέρηχο στο στήθος μου και αυτό που φοβόμουν περισσότερο δεν ξέφυγα, αποδείχθηκε ότι είχα κακοήθη όγκο στο στήθος.

Ήμουν αποπροσανατολισμένος, ήλπιζα ότι δεν ήταν αλήθεια, αλλά μετά από αρκετές έρευνες δεν υπήρχε καμία αμφιβολία, δυστυχώς. Πήρα μια βαθιά ανάσα και στράφηκα πρώτα από όλα με προσευχές στον καλό Θεό να με βοηθήσει να ξεπεράσω αυτή τη δύσκολη δοκιμασία και να με κατευθύνει σε «πιστούς και ικανούς» γιατρούς, κάτι που έγινε. Η Παναγία ήταν δίπλα μου, ο άγιος Νεκτάριος επίσης... Ευχαριστώ όλους τους αγίους που μεσολάβησαν!

Ένας πιστός από την εκκλησία μας μου έδωσε τους δύο πρώτους τόμους με μαρτυρίες για τον Σεβάσμιο Γερόντιο , που διάβασα με μεγάλη αγάπη, και ένας άλλος μου χάρισε τον Ακάθιστο αυτού του σύγχρονου αγίου. Από τότε διαβάζω και τον Ακάθιστο του αγαπητού σεβάσμιου έτσι, κατά καιρούς, και η βοήθειά του δεν άργησε. Τα ξεπέρασα όλα πολύ εύκολα: χειρουργική επέμβαση, covid, χημειοθεραπεία, ακτινοθεραπεία και όλα τα συναισθήματα που υπήρχαν σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα.

 

Νεφρική κρίση και βοήθεια από την Cuviosul

Μετά από τόσες θεραπείες, είχα μια πολύ άσχημη κρίση στα νεφρά. Ξέρω χρόνια ότι έχω πέτρα στο δεξί μου νεφρό, αλλά ο γιατρός είπε ότι είναι μια χαρά εκεί και αν δεν με ενοχλεί, να το αφήσω ήσυχο.

Μια ωραία μέρα δεν ήθελε να μείνει άλλο εκεί και έφυγε. Πήγα στο γιατρό, πήρα θεραπεία, έγχυμα και ό,τι μπορούσε να γίνει, αλλά η πέτρα δεν κουνήθηκε από εκεί που είχε κολλήσει. Το βράδυ άρχισαν οι πόνοι και αν δεν τον ξεφορτωνόμουν επρόκειτο να χειρουργηθώ. Πήρα τον Ακάθιστο του Σεβασμιωτάτου Gherontie, τον διάβασα, μετά τον έβαλα στο σημείο που πονούσε και έτσι με πήρε ο ύπνος. Ξύπνησα, δεν ξέρω τι ώρα, γιατί έπρεπε να πάω στο μπάνιο για να ουρήσω. Δεν ξέρω γιατί, αλλά πήρα μια λεκάνη που ήταν στο μπάνιο και αφαίρεσα την πέτρα χωρίς πόνο ή αιμορραγία ή οτιδήποτε άλλο. Ήταν στρογγυλό, μαύρο σαν πιπέρι. Εκείνη τη στιγμή άρχισα να κλαίω από χαρά και να ευχαριστήσω τον Άγιο Γερόντιο για τη βοήθεια που μου έδωσε.

Του ζητάω βοήθεια και μου τη δίνει αμέσως. Όταν είχα πολύ άσχημο πονοκέφαλο, διάβασα τον Ακάθιστο του Ευσεβους και άγγιξα με αυτό το μέτωπό μου και μετά από λίγο με άφησε ο πόνος.

 

Ο όζος του θυρεοειδούς μου εξαφανίστηκε.

Είχα προβλήματα με τον θυρεοειδή αδένα και πήγαινα για ετήσιο έλεγχο. Αν και οι αναλύσεις ήταν αρκετά καλές, πέρυσι (2022) ο γιατρός μου είπε ότι έχω ένα γάγγλιο που δεν ξέρει τι συμβαίνει με αυτό και ότι μπορεί να μην είναι καλό, μπορεί να υπάρχει κάτι κακό σε αυτό το γάγγλιο. Λαμβάνοντας υπόψη το ιατρικό μου ιστορικό, θύμωσα πολύ και είπα ότι δεν θα ξαναπάω σε κανέναν γιατρό. Συνέχισα να προσεύχομαι στον Θεό λέγοντας στον εαυτό μου ότι μόνο Αυτός μπορεί να με βοηθήσει. Το γάγγλιο ήταν εκεί, το ένιωθα και το έβλεπα ακόμη και στον λαιμό μου. Είχα ήδη βαρεθεί τα πάντα και κάπως είπα ας κάνει ο Θεός όπως θέλει.

Στο μεταξύ, έλαβα και τους τόμους 3 και 4 με μαρτυρίες για τον Σεβασμιότατο Gherontie με θαυμάσιο τρόπο και συνέχισα να ζητώ τη βοήθειά του και να τον επισκέπτομαι στην Tismana. Φέτος, γύρω στον Μάρτιο, αποφάσισα να πάω να δω τι είχε να πει ένας άλλος γιατρός για τον θυρεοειδή αδένα. Μετά τη συνεννόηση, διαπίστωσα ότι είχε εξαφανιστεί τελείως, ότι δεν είχε μείνει τίποτα.

Ο Θεός μας αγαπά πολύ και μας βοηθάει όταν η Μητέρα Του και οι άγιοι Του προσεύχονται για εμάς!

 

Αναφ. Simona Hohoi,

Alba Iulia



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: