Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

Παραβολή.Συζήτηση με έναν άγγελο!!!!

 

Συζήτηση με έναν άγγελο

 «Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άνθρωπος που αγαπούσε τον Θεό, και παρόλο που δεν είχε πάρα πολλά πνευματικά επιτεύγματα, χρησιμοποιούσε όλες τις υλικές του επιθυμίες. Τελικά, ένας άγγελος εμφανίστηκε σε αυτόν και τον ρώτησε:

- Αν μη τι άλλο, τι θέλεις;

«Ναι», απάντησε ο άντρας σε όλη μου τη ζωή, ήμουν αδύναμος, αδύνατος και άρρωστος. Στην επόμενη ζωή μου θέλω να έχω υγεία και γερό σώμα.

Στην επόμενη ζωή του έλαβε ένα δυνατό, μεγάλο και υγιές σώμα. Ωστόσο, ήταν φτωχός και δυσκολευόταν να ταΐσει το δυνατό σώμα του. Τελικά, ακόμα πεινασμένος, βρισκόταν πεθαμένος. Ο άγγελος του εμφανίστηκε ξανά και τον ρώτησε:

- Θέλεις κάτι άλλο;

«Ναι», απάντησε, «στην επόμενη ζωή μου θέλω να έχω τα ίδια πράγματα και έναν ακόμη μεγαλύτερο τραπεζικό λογαριασμό!»

Έτσι στην επόμενη ζωή του είχε ένα γερό και υγιές σώμα και ήταν καλά προνοημένος. Αλλά με τον καιρό, άρχισε να νιώθει θλίψη γιατί δεν είχε κανέναν να μοιραστεί την ευτυχία του. Όταν ήρθε η ώρα του θανάτου, ο άγγελος ξαναρώτησε:

- Τι άλλο;

- Ναι, παρακαλώ. Στην επόμενη ζωή μου θέλω να είμαι δυνατός, υγιής, πλούσιος και θέλω επίσης να έχω μια καλή σύζυγο.

Έτσι στην επόμενη ζωή του έλαβε όλα αυτά τα οφέλη. Η γυναίκα του ήταν μια υπέροχη γυναίκα. Όμως, δυστυχώς, πέθανε νέα. Για το υπόλοιπο της ζωής του, θρηνούσε την απώλεια, προσευχόμενος για τα γάντια, τα παπούτσια και άλλα αναμνηστικά της που ήταν πολύτιμα για εκείνον. Καθώς ήταν ξαπλωμένος πεθαμένος από τη θλίψη, ο άγγελος ρώτησε ξανά:

- Τι είναι αυτή τη φορά;

«Την επόμενη φορά», είπε ο άντρας, «θέλω να είμαι δυνατός, υγιής, πλούσιος και επίσης να έχω μια καλή σύζυγο που θα ζήσει πολύ».

-Είσαι σίγουρος ότι τα έχεις αναφέρει όλα; - ρώτησε ο άγγελος.

- Ναι, αυτό είναι αυτή τη φορά!

Λοιπόν, στην επόμενη ζωή του είχε όλες αυτές τις ευλογίες, συμπεριλαμβανομένης μιας συζύγου που έζησε πολύ καιρό. Το πρόβλημα ήταν ότι έζησε πάρα πολύ! Έχοντας ήδη γεράσει, ο άντρας ερωτεύτηκε παράφορα τη νεαρή γραμματέα του και στο τέλος άφησε τη γυναίκα του για αυτό το κορίτσι. Όσο για τη γραμματέα, το μόνο που ήθελε ήταν τα λεφτά του. Όταν έφτασε κοντά τους, έφυγε τρέχοντας μαζί με έναν άλλο νεαρό. Τελικά, καθώς πέθαινε, του εμφανίστηκε πάλι ο άγγελος και τον ξαναρώτησε:

- Λοιπόν, τι τώρα;

- Τίποτα! - αναφώνησε ο άντρας. – Τίποτα περισσότερο, ποτέ ξανά! Έχω μάθει το μάθημά μου. Καταλαβαίνω ότι σε κάθε εκπλήρωση επιθυμιών υπάρχει ένα κόλπο. Τώρα είμαι πλούσιος ή φτωχός, άρρωστος ή υγιής, παντρεμένος ή άγαμος, εδώ ή στον παράδεισο, διψάω μόνο για Θεϊκή αγάπη. Η τελειότητα υπάρχει μόνο εκεί που υπάρχει Θεός!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: