Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023

Πέρυσι ήρθε μια νεαρή κοπέλα από τη Βραΐλα. Μου είχε στείλει μήνυμα ότι υπήρχε μια τεράστια τραγωδία στη ζωή της. Την παραλαμβάνω και διαβάζουμε ευχές υγείας στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο.



Πέρυσι ήρθε μια νεαρή κοπέλα από τη Βραΐλα.  Μου είχε στείλει μήνυμα ότι υπήρχε μια τεράστια τραγωδία στη ζωή της.  Την παραλαμβάνω και διαβάζουμε ευχές υγείας στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο.
 Στο τέλος της λέω: και όμως ποια είναι η τραγωδία;
 Πατέρα, είμαι παντρεμένος με στρατιωτικό.  Είναι πολύ εργατικός και άξιος άνθρωπος, αλλά μην ακούσει για παιδιά.  Είπε ότι θα με σκότωνε αν άκουγε ότι ήμουν έγκυος.  Μισεί τα μωρά, ταράζεται σαν τρελός.
 Είμαι ερωτευμένη με όλα τα μωρά του κόσμου.  Θέλω να έχω τα παιδιά μου, να τα κρατάω στην αγκαλιά μου, αυτό είναι το φως μου, το έλεός μου και η λαχτάρα μου.
 Το κορίτσι κλαίει δυνατά.  Την παρηγορω.
 Μου λέει: Είμαι έγκυος.  Φοβάμαι μέχρι θανάτου μην το μάθει.  Πρέπει να το βγάλω, αλλιώς θα πάρει διαζύγιο.
 Ανατριχιάζω με την κακία του θηρίου.  Θέλω να ουρλιάξω.
 Της λέω:
 Αυτό το μωρό θα σε αγκαλιάσει.  Θα κοιμηθεί στο στήθος σου  θα πει μάνα.  Θα έχει τα μάτια σου.  Θα ψάξει για το στήθος.  Θα χτυπήσει το στομάχι σας.  Θα μάθει να περπατάει.  Θα φλυαρείς.  Θα είσαι το σύμπαν του.  Χέρι του Θεού.
 Η γυναίκα έκλαιγε να πεθάνει.  Αλλά αυτό ήθελα.  Να συνειδητοποιήσει την απέραντη αξία ενός μωρού.
 Τι να κάνω, πατέρα;
 Καλύτερα να πεθάνεις χίλιες φορές παρά να το σκοτώσεις.  Να δώσω διαζύγιο.  Να φύγω.  Αν σας χτυπήσει, καλέστε την αστυνομία, τους συναδέλφους του.  Τον πετάνε έξω στο δεύτερο δευτερόλεπτο, όχι το υπέροχο μικρό πολύτιμο μωρό.  Είχα μια αγριότητα όπως πριν από το θάνατο.
 Η γυναίκα φεύγει υποσχόμενη μου ότι ό,τι συμβεί στον ουρανό και στη γη, δεν θα σκοτώσει την αγιότητα μέσα της.
 Γράψε μου σε μια εβδομάδα.  Το άτακτο θηρίο έκανε τα πάντα, απειλές, ουρλιαχτά, χαστούκια.  Το κορίτσι πήγε στη μητέρα της.
 Μετά από 7 μήνες, η γυναίκα φέρνει στον κόσμο ένα όμορφο κοριτσάκι.  Είναι το φως των ματιών της.  Είναι τέλεια και έχει μια αγία συστολή μέσα της, σαν μωρό που νιώθει ανεπιθύμητο.  Δεν κλαίει καν.  Απλώς αναστενάστε απαλά.
 Στο νοσοκομείο, το mathala έρχεται με ένα μπουκέτο λουλούδια.  Ζητά συγχώρεση.  Γονατίζει δίπλα στο κρεβάτι και κλαίει.
 Η γυναίκα με ρωτάει αν πρέπει να γυρίσει κοντά του.
 Σίγουρα, ο γάμος είναι ιερός, αλλά αφήστε το στη δοκιμή.  Παρακολουθήστε το προσεκτικά.  Αν το θηρίο μέσα του ξυπνήσει ξανά, χτυπήστε το μέχρι θανάτου.
 Μετά από τρεις μήνες έρχονται σε εμάς στην Εκκλησία.  Το πρόσωπο του άντρα έχει αλλάξει.  Δεν έχει χρόνο να ουρλιάξει.  Αλλάξτε πάνες.  Δώστε στο μωρό ένα μπιμπερό.  Γονατίστε κάτω από το τετράφυλλο τριφύλλι.
 Μερικές φορές ένα ισχυρό σοκ είναι απαραίτητο για να πετάξουμε την κόλαση από μέσα μας.

Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι 

Δεν υπάρχουν σχόλια: