Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

Πρωτοπρεσβύτερος Valentin Biryukov .Μόλις μαθαίνουμε να ζούμε στη γη . Κεφάλαιο εικοστό τέταρτο!!!



«Χρειαζόμαστε ανθρώπους που πιστεύουν τώρα…»

Και αυτός ο αγγελιοφόρος προέβλεψε επίσης για τη μέλλουσα γυναίκα μου. Δεν θα πω ότι χάρηκα πολύ όταν άκουσα τα λόγια του: «Πρέπει να παντρευτείς». Τα σχέδιά μου τότε ήταν εντελώς διαφορετικά - θα σας πω ευθέως. Και ήξερα πόσο δύσκολο ήταν να ζεις σαν οικογένεια και να μεγαλώνεις παιδιά. Σκέφτηκα: Πιστεύω, αλλά τι παιδιά θα μεγαλώσουν, τι ζωή θα έχουν; Τότε οι άνθρωποι φυλακίζονταν και πυροβολούνταν για τον λόγο του Θεού. Με τρόμαξε. Άρχισα λοιπόν να λέω σε εκείνον τον άντρα: «Δεν θέλω να παντρευτώ!» Και κατονόμασε τους λόγους για τους οποίους δεν ήθελα να παντρευτώ και μου είπε τι θα κάνω. Τότε είπε, σαν να είχε διαβάσει μια εντολή: «Ο Κύριος σας ευλογεί να παντρευτείτε!» Εξακολουθώ να αντιστέκομαι: «Ναι, είμαι άρρωστος, αδύναμος, ακατάλληλος για έγγαμη ζωή». «Ο Κύριος θα σου δώσει υπομονή». Η δούλη του Θεού Αντωνίνα θα έρθει εδώ, θα δουλέψει ως γιατρός, θα τη γνωρίσεις και μετά θα την παντρευτείς. Κρατιέμαι στην σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι: «Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι εκτός από εμένα». «Όχι», λέει, «οι άνθρωποι χρειάζονται πιστούς». Ενώ οι μη πιστοί γεννούν περισσότερα παιδιά, δεν φέρονται στην πίστη. 

Και θα διδάξετε στα παιδιά σας την πίστη. Λοιπόν, σιώπησα τότε, δεν μάλωσα άλλο, σκέφτηκα: «Δεν είναι τελικά η θέλησή μου». Πέρασε λίγος χρόνος, περίπου δύο χρόνια, και αποδείχθηκε ότι «όλα αυτά ήταν αλήθεια. Μια νεαρή γυναίκα έφτασε στο χωριό Makaryevka. Ήρθα στο μαγαζί που δούλευα. Έριξα μια πιο προσεκτική ματιά. στη συνέχεια της ρωτάω: «Έχεις έρθει εδώ και πολύ καιρό;» «Νομίζω ότι θα εργαστώ ως γιατρός για πολύ καιρό», λέει. - Πως σε λένε? - Αντωνίνα. «Αντωνίνα! - Θυμήθηκα. - Γιατρέ Αντωνίνα! Αυτός ο αγγελιοφόρος μου είπε για αυτήν!» -Από που είσαι? - Συνεχίζω να κάνω ερωτήσεις. - Από τον Βόλγα. — Είσαι πιστός ή όχι; - Ένας πιστός. Λοιπόν, η συζήτηση ξεκίνησε. Συναντηθήκαμε και πήγαμε με τα πόδια στο σπίτι. Είπε τα πάντα για τον εαυτό της. Είπε για τη ζωή της: ο μπαμπάς πέθανε στο μέτωπο, ο μικρότερος αδερφός της εξακολουθεί να σπουδάζει. Τρεις μήνες αργότερα, δημιουργήσαμε οικογένεια, παντρευτήκαμε, αλλά δεν παντρευτήκαμε ακόμα, γιατί δεν είχαμε ακόμη εκκλησία και δεν υπήρχε χρόνος να ταξιδέψουμε μακριά - αυτή εργάζεται, εγώ δουλεύω. «Εντάξει, θα βγούμε με κάποιο τρόπο και θα παντρευτούμε», είπα στη γυναίκα μου. Και το ερμήνευσε με τον ίδιο τρόπο. 

Το πεντηκοστό πρώτο έτος γεννήθηκε ο γιος μας, ο Βλαντιμίρ. Λέω: «Κύριε, ας δοξάζει μόνο τον Θεό, ας μη ζει με κανέναν τρόπο, αλλά μόνο για τη δόξα του Θεού». Και προσευχήθηκα το ίδιο για τον δεύτερο γιο μου τον Νικολάι. Και περίπου το τρίτο - Βασίλι. Και για την κόρη μου. Ζητούσα συνέχεια από τον Κύριο παιδιά, γιατί μου είχε προφητευτεί: χρειάζονται πιστοί. Και προσπάθησα να τους μεγαλώσω στην πίστη. Και οι τρεις γιοι έγιναν ιερείς. Ο Βλαντιμίρ και ο Βασίλι είναι εδώ στη Σιβηρία, ο Νικολάι (τον ονομάστηκε Πέτρος) είναι ο ηγούμενος του μοναστηριού της Κοιμήσεως Ζιροβίτσκι στη Λευκορωσία.



Δεν υπάρχουν σχόλια: