Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Μαΐου 2024

Το μυστικό μιας καλής συζύγου

 




Το μυστικό μιας καλής συζύγου


Θυμάμαι έναν θρύλο για έναν άντρα που ήρθε σε έναν μεγάλο σοφό. Και ο άντρας που ήρθε είχε μια πολύ προικισμένη γυναίκα. Και άρχισε να μιλάει για αυτήν:
"Κύριε, η γυναίκα μου είναι τόσο όμορφη!"
Και ο σοφός, καθισμένος στο τραπέζι μπροστά σε ένα φύλλο χαρτί με ένα μολύβι στο χέρι, τράβηξε ένα μηδέν πάνω του.
-Η γυναίκα μου είναι αρχοντικής οικογένειας, ο πατέρας της ήταν υπουργός.
Πρόσθεσε άλλο ένα μηδέν.
-Η γυναίκα μου είναι υγιής - δεν ήταν ποτέ άρρωστη, και δεν είναι άρρωστη τώρα.
Πρόσθεσε άλλο ένα μηδέν.
-Η γυναίκα μου είναι πολύ επιστήμονας.
Πρόσθεσε άλλο ένα μηδέν.
-Η γυναίκα μου είναι υπέροχη νοικοκυρά, ξέρει να ψήνει κάθε είδους πίτες και κεράσματα για βραδινά πάρτι.
Πρόσθεσε άλλο ένα μηδέν.
-Η γυναίκα μου είναι δεξιοτέχνης τεχνίτης, κεντάει όμορφα σχέδια, πλέκει, υφαίνει και ράβει. Κοίτα πόσα ταλέντα έχει η γυναίκα μου!
Πρόσθεσε άλλο ένα μηδέν. Τέλος, ο επισκέπτης πρόσθεσε:
«Η γυναίκα μου έχει φόβο Θεού και είναι πιστή!».
Ο σοφός έβαλε ένα μπροστά από έξι μηδενικά. Και ένα, όταν ακολουθείται από έξι μηδενικά, σημαίνει ένα εκατομμύριο. Και είπε:
«Τώρα εκτιμώ τη γυναίκα σου». Όχι όταν έλεγες ότι ήταν όμορφη, και επιστήμονας, και βελονίτσα, γιατί αν δεν είχε τον φόβο του Θεού, ό,τι είχε θα ήταν ίσο με το μηδέν - μόνο μηδενικά, τίποτα!

Αυτό συμβαίνει με έναν άντρα, όπως με αυτή τη γυναίκα, και με κάθε άτομο. Μπορεί να έχει όλα τα ταλέντα, μπορεί να κατέχει όλες τις τέχνες στον κόσμο, μπορεί να γνωρίζει όλες τις επιστήμες του κόσμου, αλλά αν δεν έχει φόβο Θεού, δεν έχει σχολή σοφίας και ο άνθρωπος είναι καλός για το τίποτα.

Αρχιμανδρίτης Κλεόπας (Ήλιε).

Δεν υπάρχουν σχόλια: